Gå til innhold

Gjett bilen

D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke noen maserati nei ;)

Bildeadr til bilde er //i35.photobucket.com/albums/d174/havardhg/Maserati.jpg men det var kanskje ett luretriks fra deg det.? :wink:

:D:P

Hehe, var for å sjekke hvor mange som sjekka bildeadresse ja, ett lite luretriks kan man vell si, som funka :D

Kurtis Midget er riktig svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt overrasket over at Donald drev med slike gamle løpsbiler. Meg bekjent har ikke Donald eid en slik. Hva er det?

9qqh3pemoujul58y0yni.jpg

Carl Barks tegnet og skrev Donald historier for Disney i perioden 1944-66... og Donald rattet slike racerbiler flere ganger. Den aktuelle bilen på ditt bilde tror jeg har en eller annen Jaguar relasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv foretrekker jeg egentlig Don Rosa fremfor Carl Barks. Jeg synes at både tegningene og historiene i seg selv holder en mye høyere kvalitet hos ham, selv om Carl Barks' historier har en viss gammelmodig sjarm over seg. Om du greier å finne boka, anbefaler jeg deg å kjøpe Don Rosas Skrues Liv.

06_Scrooge_McDuck.jpg

For øvrig kan det nevnes at bilen ikke er en Jaguar. Den er på mange måter merkets svar til biler som Ferrari 250 gto, men dessverre (eller muligens heldigvis) er de ikke like verdsatt i dag som Ferraris modell.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...