Galro Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Dette er en Simca Aronde Kupé. Visstnok har Beutler stått for designet på akkurat denne. Denne er nok litt vrang.. Egentlig ikke, ettersom Sultanen av Brunei og hans bilsamling har blitt en relativt kjent sak etter hvert. I denne samlingen er blant annet bilen du la ut - en spesialbygd bil av Pininfarina på ordre av Sultanen. Navnet på modellen er Ferrari Fx. http://www.ferrari-collection.net/sultan/index3.html#9 Du kan sikkert legge ut en ny oppgave om du ønsker.
Bele-Bmw Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Ford sierra cosworth? lite peil men ser sånn ut:p
Larslol Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Ford sierra cosworth?lite peil men ser sånn ut:p Jeg satser litt mer spesefikt og sier Ford Sierra RS Cosworth
FTE Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Ford sierra cosworth?lite peil men ser sånn ut:p Riktig. 3 dørs for å være nøyaktig
Pelton Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Tenkte vi kunne prøve oss på en lek Jeg poster et bilde og dere skal finne ut hvilken bil det er Den som er først legger ut et nytt et Siden dette åpenbart ikke følges lenger, så slenger jeg ut en til:
Torbjørn H Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Siden dette åpenbart ikke følges lenger, så slenger jeg ut en til: Tar denne siden ingen har svart: 1938-modell Morris Eight Series II
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Gjett: Kan tippe dette er den eldre modellen supra, altså mk1 ? Er litt usikker men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå