Vanilla_ninja Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Tucker Torpedo. Vet ikke helt hva du sikter til, men den hadde mange nyskapende teknologier. Bl.a. den midtstilte lykten... Jeg tok feil bilde, gitt. Sånn går det når man er distré... Hva heter denne her, da? Den som var først ute med midtstilt frontlykt som fulgte rattbevegelsene? LJ
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Tar en litt vanskelig... Hva er dette.?? HAHA! Endelig fikk jeg den! Det er en 1953 Rovin D4. Ikke bare LITT vanskelig heller! Hahaha... Du har nå sittet 8 timer hver dag i to mnd på nettet, og søkt deg fram til svaret...!? Men ja, det er helt rett det..
Fredrik Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Hva heter denne her, da? Den som var først ute med midtstilt frontlykt som fulgte rattbevegelsene? Tatra 87
Leadfoot Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Hahaha... Du har nå sittet 8 timer hver dag i to mnd på nettet, og søkt deg fram til svaret...!? Men ja, det er helt rett det.. Ja strøk på alle eksamener men fant hvertfall fram til riktig svar til slutt!
Julian Sommer Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Tatra 87 Riktig dette! Prøve å trimme hjernene deres litt jeg da Hva er dette??
Julian Sommer Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Stemmer, stemmer Ja, er drømmebil det der! Sleng ut et bilde du da;)
hagenisse Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Har ikke fulgt med i tråden, men here goes:
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Korrekt, og nok en herlig bil det er! Absolutt... Alfa Romeo er unike når det kommer til "personlighet" og design på bilene.. Og dette er.....?
Leadfoot Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Her er en ny utfordring i mellomtiden! Skiltet er et lite hint Noen som får til denne?
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Toyota FT HS, hybrid? Nja, gir deg korrekt på den, er Lexus FT HS.! Din tur.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå