Gå til innhold

Gjett bilen

D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 months later...

Hmm.. Tricky den der. Litt Mustang HT look rundt coupeen og litt Datsun 510 look i front med Japan speil og noe bak jeg har sett før, men kommer ikke på hva det er. Venstreratt, da utelukker vi England og Japan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si så mye som at fabrikken som produserte denne var et statseid selskap. Annet enn bilen på bildet, bygde de en del sedaner, større lastebiler og busser på lisens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til en verdensdel som ar ganske kjent for produsere ting under lisens. Stort sett alt av gamle europeiske og amerikanske biler ble dumpet der for å få nytt liv. Eksempler på dette er Opel Rekord C som ble produsert ut på 90-tallet under et annet navn, Alpine a110 som fikk fjernet det innerste settet med lykter og samtidig ble døpt om, eller 64-65-modellen av Rambler American som plutselig dukket opp som en Renault. Kanskje mer aktuelt for disse tider, så er spesielt dette landet kjent for å være en fotball-nasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike da, altså.

Prøv å kombiner tipset mitt om at verdensdelen er kjent for å produserer biler under lisens (det er ikke Europa) med at selve landet bilen kommer fra kjent for Fotball.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...