Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Frankrike da, altså.

Prøv å kombiner tipset mitt om at verdensdelen er kjent for å produserer biler under lisens (det er ikke Europa) med at selve landet bilen kommer fra kjent for Fotball.

;)

Hehe.. Vi skal til Brasil.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan avsløre såpass at vi har kommet frem til riktig land. Videre kan det nevnes at bilen ble produsert i et svært lite antall (10stk. ifølge hva jeg kan finne på nettet) og var omhyggelig håndlagd, i den grad en bil kan bli det i Brazil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Springsteen/Galro: Altså... jeg kikker forgjeves på nettet etter om Ford Mustang mrk.1 noen gang ble produsert i Sydamerika og så viser det seg at bilen vi skal frem til er et Alfa Romeo derivat, men med et lokalt brasiliansk design som utvilsomt minner om Ford Mustang mrk.1. Kan det bli vanskeligere?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det bli vanskeligere?... :?

Var det en utfordring?

:P

For øvrig kan man jo undre på hvorfor designeren ikke valgte fastback-modellen når først skulle kopiere en Mustang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det bli vanskeligere?... :?

Var det en utfordring?

:P

For øvrig kan man jo undre på hvorfor designeren ikke valgte fastback-modellen når først skulle kopiere en Mustang.

Ja... og jeg liker faktisk coupé varianten bedre enn fastback varianten når det gjelder Ford Mustang mrk.1. Amerikanske og f.eks japanske bilmodeller er ikke det jeg kan best, men jeg har innsett at de har laget mye fint utenfor Europa også. I min verden er det stort sett bare tyske, italienske, franske og britiske bilprodusenter som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...