Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg kan gi deg et godt hint (i hvert fall så synes jeg det): Bilene på bildet har 60-/70-tallsdesign, den til venstre er fra perioden før produsenten lanserte seg (den har heller ikke blitt solgt i Norge, så jeg skjønner ikke egentlig hva den gjør der), altså må produsenten ha kommet hit senere en midten av sekstitallet. Produsenten er kjent for å greie noe tålig bra, som visse tyskere ikke greide.

Edit: Det er egentlig ikke en 1800 jeg er ute etter. Bilen har samme karroseri som 1800, men kom før. Man kan vel si at 1800 er sports-versjonen av bilen jeg er ute etter.

Skrevet

Ja, det stemte bedre. Den til venstre er da en Mazda Cosmo Sport. Begge stående forran Oslo Rådhus.

Skrevet

Med mindre noen har surret med bildene, skal Vw k70 være riktig. Det er også pre-annsiktsløftning, noe som kan sees ved at den har firkanta lykter og ikke runde. Siden nummerskiltet lyder 1970, er det naturlig å tro at bilen er fra det året. Siden produksjonen startet dette året, er det snakk om en veldig tidlig modell - kanskje til og med den første?

Det er nok uansett Erik S.' tur.

:)

Skrevet
Dette blir vel lett.

:lol:

ahjadavh4.jpg

Kan si at den er basert på GM T platformen, og ble produsert mellom 75 og 86.

Edit; Ingen Opel dette nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...