Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Den er god Hansh... :)

Donkervoort Automobielen BV er som navnet antyder en nederlandsk bilprodusent. De er kjent for å bygge åpne lette sportsbiler a la Caterham med Ford motorer. D8 er deres første lukkede bil og motoren er en 1,8 liter rekkefirer på 270 HK fra VAG.

N.E.W: Du må gjerne legge ut en ny bil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Hint: Polsk Prototype
La oss håpe det ble med den ene :D

Ingen aning men skyter selv fra hoften! Kan det malte stykket som simulerer grill minne om Tatra..........??????

Eller er det prottypen til Necar 600...... Tipper litt i blinde her nå for Necar hadde vel strengt tatt prototypen i Fiat 500........................................

Kun en russerbil jeg brenner for: GAZ 69 :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Da drar jeg til med Wartbourg men er ikke det tysk................Blir liksom for lett å søke på nett 8)

Kom på noe her og edit.

Finnes det et bilmerke som heter WLAZ??????

Mange av fabrikkene har jo navn etter hvor de ligger og mener jeg har hørt navnet utfra GAZ (Gorky Automobil Zavoed) eller no sånt... russisken er ikke bra :D Tenkte kanskje den lå et sted som heter et elr ant med W før............... Men nå rører jeg litt for meg selv så er jeg ute å kjører ser jeg det :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Hvor blir det av poppy....?.............

Jeg tar en råtjangs å regner med at jeg og skrullex til sammen er veldig nærme løsningen:shock: Var litt utålmod for jeg hadde denne på lager :)

Bilen er et Giugiaro designet Bertone karroseri, også en såkalt hybrid-bil.

Bygget etter gentlemans prinsippet.

Legg merke til at bilen har lave karroseri-linjer men tåelig høyt tak. Skal kunne kjøres med hatt :D

Iflg artiklen foran meg står det i instuksjonsboken: Start ikke bilen for så å la den stå på tomgang mens du sier farvel til fruen. Er du intresert i så lite slitasje som mulig lar du vær å si hadet og kjører mot driftstemp :D

exvvtiede5ect7k5nsge.jpg

cclolfwpmh3pf6p8bn1c.jpg

En liten detalj jeg merket meg er at selv om den er H.styrt ser det ut til at bilen er tiltenkt et V-ratt marked, legg merke til at girspaken står mot V-side i konsollen. Er det bare meg?

sacs5aym525k76nqn11a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...