knut_olestad Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 For prøve igjenDatsun Skyline eller Prince Skyline ? Prince er korrekt
Sturmtiger Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Ser ut som de forrige har ikke postet et bilde endå.
TheEspenK Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Ser ut som de forrige har ikke postet et bilde endå.[ Bilde ] Ser ut som de forrige har ikke postet et bilde endå. Så var det no også bare en dag siden ///M power løste gåten. La mannen få tid til å finne noe Sden det står Gemballa bak er det vel noe som kommer derfra men Gemballa finnes også som ettermarked for Porsche så jeg vet ikke.
Underground1983 Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Ser ut som de forrige har ikke postet et bilde endå.[ Bilde ] Gemballa MIG-U1, kan være lurt å fjerne modellnavnet fra bildet Bygget på ferrari Enzo
fish Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Kan være litt arrogant å si at jeg har riktig svar og dermed legge ut ny bil.
wicky124 Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Ombygd bmw m3 pickup.... lett oppgave...blitt slapp i fisken eller?
fish Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Hehe.. Jepp, slapp i fisken.. Orket ikke lete etter noe "vanskelig", blir off-line ei ukes tid nå. Stikker en kjapp tur sørover til litt sol.
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Siden Wicky ikke kom med en ny bil og at det har gått en måned siden så tar jeg opp igjen tråden med denne: Fra en ikke så ukjent film
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 The Corvorado, built by Les Dunham... Helt riktig! Cadillac Eldorado bygget på Corvette C3, med en god del modifikasjoner. Corvorado ble bygget speiellt til James Bond filmen Live and let die i 1973 og etter filmen så ble Custom cars byggere nedrent av pengesterke folk som ville ha en Corvorado
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå