Galro Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Chryslers Atlantic. Du kan sikkert få den relativt billig nå for tiden.
Galro Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Egentlig visste jeg om denne fordi jeg lenge håpet at Chrysler skulle lage konseptet på ordentlig. Ikke veldig overraskende så ble det ikke noe av, og du kan se hvor godt det går med dem i dag. Mohaha. Uansett, hva er dette?
Fredrik Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 "JMSBND"... James Bond ???... et eller annet engelsk, men har den originale felger ?...
Galro Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Jeg tror felgene er orginale, i hvert fall så er det flere biler av samme modell som har like felger. Nei, ikke engelsk. Det kan nevnes at modellen er veldig viktig for selskapet.
spruddel Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er det en Aston Martin? Ikke engelsk nei, da var det feil.. *endret*
Galro Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Det kan være at bildet lyver litt, men bilen er veldig mye mindre enn hva Aston Martin noen gang har produsert. En erke-britisk aristokrat ville nok ikke likt å bli sett i den der. Bilen ble produsert av et langt mer folkelig merke enn A.Martin.
Fredrik Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er det en Aston Martin? Ikke engelsk nei, da var det feil.. *endret* Hmmm.... viktig for selskapet... neppe japansk (selvom det ser slik ut)... da må det være italiensk... Alfa Romeo ?....
Galro Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hvorfor neppe japansk? Nei, ingen Alfa Romeo. Ingen italiener.
Fredrik Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Ford... en eller annen "ekte" italiensk Gia-modell ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå