fish Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er så sikker på den Aston Martin, at jeg legger ut en ny. Kan X6 ha hatt en forgjenger???
fish Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 SX-4, Kenosha Tja, tjo... Er jo forsåvidt riktig... SX-4, AMC EAGLE SX-4 Deep Dish, opp med neste
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Kan X6 ha hatt en forgjenger??? Ja, det er egentlig godt mulig det:
fish Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Kan X6 ha hatt en forgjenger??? Ja, det er egentlig godt mulig det: Nåja, synes X6 var mere lik AMC enn SUBARU da...
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Nåja, synes X6 var mere lik AMC enn SUBARU da... Mulig det, men konseptet med løfta personbiler tror jeg Subaru var den første til å bruke. Subaruene er også mye kulere enn Amc sine (selv om de har mye annet kult), så der vinner Subaru over både Amc og Bmw. Lurer på hvor mange av Subaruene som har overlevd? Det ville vært funky og hatt en slik.
fish Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Nåja, synes X6 var mere lik AMC enn SUBARU da... Mulig det, men konseptet med løfta personbiler tror jeg Subaru var den første til å bruke. Subaruene er også mye kulere enn Amc sine (selv om de har mye annet kult), så der vinner Subaru over både Amc og Bmw. Lurer på hvor mange av Subaruene som har overlevd? Det ville vært funky og hatt en slik. Galro, kjære venn... Har du røyket sokkene dine??? Du kan da ikke mene at det finnes EN eller flere "kule" modeller fra SUBARU? Beklager, ikke meningen å fornærme deg...
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Gammelt Subaru er kult. Ufattelig stygt ofte, men de har likevel en viss sjarm. Bilene er også ekstremt sjeldne i dag (i Norge om ikke annet), så det er jo alltids et pluss. Dessuten, hemmligheten ligger i at ingen vet du kjører Subaru om du eier en slik. Man kan bare late som om eier en bil fra et merket etter eget valg. Dagens Subaru-modeller har jeg derimot ingenting til overs for, men så liker jeg det litt gammelt og sært og (Psst. Sjekk avataren min f.eks.). Hvordan bil er oppgavebilen forresten? Noen som vet?
Der Barockengel Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Nei, ingen Ford, et "lite" tips, det er en Fransk bil. Hallo!?! Galro, kjære venn... Har du røyket sokkene dine??? Du kan da ikke mene at det finnes EN eller flere "kule" modeller fra SUBARU?Beklager, ikke meningen å fornærme deg... Kjære fish: Subaru har aldri laget annet enn überkule biler.
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Nei, ingen Ford, et "lite" tips, det er en Fransk bil. Hallo!?! Hvor fant du det sitatet? ... Er det plutselig to oppgavebiler? ... .... Og er det flere enn meg som liker gamle Subaruer?
fish Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Denna da? Fiat Bravo/Brava! Riktig!! Er det denne dere lurer på? Den er oppe og avklart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå