Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Nåja, synes X6 var mere lik AMC enn SUBARU da... :)

Mulig det, men konseptet med løfta personbiler tror jeg Subaru var den første til å bruke. Subaruene er også mye kulere enn Amc sine (selv om de har mye annet kult), så der vinner Subaru over både Amc og Bmw. Lurer på hvor mange av Subaruene som har overlevd? Det ville vært funky og hatt en slik.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, synes X6 var mere lik AMC enn SUBARU da... :)

Mulig det, men konseptet med løfta personbiler tror jeg Subaru var den første til å bruke. Subaruene er også mye kulere enn Amc sine (selv om de har mye annet kult), så der vinner Subaru over både Amc og Bmw. Lurer på hvor mange av Subaruene som har overlevd? Det ville vært funky og hatt en slik.

:D

Galro, kjære venn... Har du røyket sokkene dine??? Du kan da ikke mene at det finnes EN eller flere "kule" modeller fra SUBARU?

Beklager, ikke meningen å fornærme deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelt Subaru er kult. Ufattelig stygt ofte, men de har likevel en viss sjarm. Bilene er også ekstremt sjeldne i dag (i Norge om ikke annet), så det er jo alltids et pluss. Dessuten, hemmligheten ligger i at ingen vet du kjører Subaru om du eier en slik. Man kan bare late som om eier en bil fra et merket etter eget valg.

Dagens Subaru-modeller har jeg derimot ingenting til overs for, men så liker jeg det litt gammelt og sært og (Psst. Sjekk avataren min f.eks.).

Hvordan bil er oppgavebilen forresten? Noen som vet?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen Ford, et "lite" tips, det er en Fransk bil. ;)

Hallo!?! :roll:

Galro, kjære venn... Har du røyket sokkene dine??? Du kan da ikke mene at det finnes EN eller flere "kule" modeller fra SUBARU?

Beklager, ikke meningen å fornærme deg...

Kjære fish: Subaru har aldri laget annet enn überkule biler.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...