Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, ingen Ford, et "lite" tips, det er en Fransk bil. ;)

Hallo!?! :roll:

Hvor fant du det sitatet?

På side 38 - rett under Fredriks "voksne" tegneserie.

(Dvs, den andre Fredrik - eller tredje? Eller første?)

... Er det plutselig to oppgavebiler?

Ser sånn ut.

... .... Og er det flere enn meg som liker gamle Subaruer?

:shock::?

Ja, er du gal? Jeg hadde vært villig til å betale alvorlig med penger for en slik en.:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røde lengre oppe er Iso Rivolta Varedo. Jeg kjente igjen bilen den stod parkert ved siden av (Iso Rivolta). Jeg har aldri sett eller hørt om oppgavebilen før. Typisk wedge-onani fra 70-tallet.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røde lengre oppe er Iso Rivolta Varedo. Jeg kjente igjen bilen den stod parkert ved siden av (Iso Rivolta). Jeg har aldri sett eller hørt om oppgavebilen før. Typisk wedge-onani fra 70-tallet.

:D

Noen som har blemmer???

Å faen, den hadde jeg glemt. Godt at det noen som greier å følge tråden...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna da?

cz6w0s9hdp8d3sqlgp53.jpg

Fiat Bravo/Brava!

Riktig!! 8)

Er det denne dere lurer på? Den er oppe og avklart...:)

Det er jeg svært klar over - men det gjør det ikke det spor mer til en fransk bil.

Kommentaren min var derfor en oppfordring til at get your facts straight er første bud her.:)

Edit: Dvs.: Å ha orden på fakta-infoen du gir når du er oppgavestiller, er viktig.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men Bentley-oppgaven kan løses enkelt ved å søke i Google på "Bentley Concept". Den som finner svaret først kan få legge ut neste oppgave for min del, selv det vel egentlig ble min tur nå.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna da?

cz6w0s9hdp8d3sqlgp53.jpg

Fiat Bravo/Brava!

Riktig!! 8)

Er det denne dere lurer på? Den er oppe og avklart...:)

Det er jeg svært klar over - men det gjør det ikke det spor mer til en fransk bil.

Kommentaren min var derfor en oppfordring til at get your facts straight er første bud her.:)

Huff, nå går det litt for fort i svingene her... Beklager, kjører ikke BMW i kveld/natt og da går det litt galt innimellom... Sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er du gal? Jeg hadde vært villig til å betale alvorlig med penger for en slik en.:D:D:D

Det er godt det er flere.

:D

Helt rett... Blir litt imponert av bil-kunnskapene dine.! :-D

Nåja, det var jo ikke så imponerende. Det er få andre biler jeg kjenner til som har slike luftuttak bak bak-hjulet og en lignende kant liggende over lyktene. Som sagt, jeg hadde aldri hørt om oppgavebilen før, altså må du ha visst mer enn meg der. Samtidig er nok de fleste her inne bedre på Bmw-fakta enn meg - bare se på "bmw-quiz"-tråden.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå går det litt for fort i svingene her... Beklager, kjører ikke BMW i kveld/natt og da går det litt galt innimellom... Sorry...

I tilfelle det er noen som leser gjennom dette veldig fort, så er det ikke fish som har behov for getting his facts straight.;)

Jeg - og sikkert mange andre - så at Fiaten var en Fiat; men når oppgavestiller sier det er en fransk bil (=ergo ingen Fiat), må man nesten tro det han sier. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne besøkte Skien i forrige uke, hva er dette???

7yd2i7fxj6cjntwkmrig.jpg

(noen som ser hvilken bil som speiler seg i dette karosseriet???)

Egentlig to sp.mål, har kun svaret på det første akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...