JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Aston Martin Bulldog.. Gadd ikke å sitte oppe i natt å se om noen svarte..
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Siden det har vært litt liten aktivitet her, legger jeg ut en ny oppgave. Om noen er uenig så får jeg vel heller trekke den tilbake. Hva har vi her:
Larsinnj Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Noe stygt! Amerikansk? Ligner på rundt 1960 corvette.
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Stygg? Og Corvette stygg? Den er da temmelig vakkert. Bilen er ikke amerikansk, men den har visse likheter med Corvette. Begge er nemlig av samme materiale. Rattets plassering er et hint på hvor bilen kommer fra, selv om det kanskje kan være med på å forvirre (hint: Tenk historisk).
Larsinnj Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Ordla meg kansje litt feil der. Corvettene er IKKE stygge. Vel, stingray er ikke pen, men det er en annen sak. Den bilen du spør om var heller ikke så veldig stygg, hvis man ser bort ifra den kuttede fronten.
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Joa, kan vel kanskje være enig i at Corvette (med unntak av c1) ikke er typisk pene. Muskuløse er langt mer beskrivende. Bilen er den første generasjonen i en modellserie som gikk over tre generasjoner. Med kun seks lagd, hvorav en av disse var prototypen, er ikke bilen noe vanlig syn.
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Hei, det bildet der avslører jo liksom litt av opprinnelsen til bilen - både med bilene bak og nummerskiltet! Regner med at du ikke bare snublet over bildet, men faktisk vet hva det er. Om du gjør det kan du ta neste.
Der Barockengel Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Regner med at du ikke bare snublet over bildet, men faktisk vet hva det er. Ville egentlig bare hjelpe med et hint - dette synes jeg burde være ganske enkelt. Ett hint til: En tidligere norsk kulturminister kjørte biltypen.
Galro Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Nope, ratt-kommentarer min var myntet på at Sverige hadde venstre-kjøring før. Tommy har derimot riktig. Åse Kleveland var nok ministeren Der Barockengel siktet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå