Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

hasjrus medfører ikke to så identiske design

Jeg er imponert over alt du vet.:)

Interrail er en flott oppfinnelse. :D

Det kan nevnes at farbikken bak den aktuelle bilen har en trofast tilhengerskare som sørger for at bilene selger for gode priser hver gang de kommer opp for salg. Alle eksemplene jeg har sett på Ebay har solgt for langt over hva jeg har kunne forsvart (dessverre). I dag er merket mest "kjent" for å bygge 356-etterligninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Mustang stasjonsvogn?Den var litt tøff.

Den andre lenger opp i tråden er og litt tøff men er totalt blank.Men skal prøve å følge med her idag til det blir løst. Har fri imorgen så trenger ikke å legge meg tidlig heller ;)

Vet Pininfarina har laget en Ferrari stasjonsvogn av en 456. Er det disse som har gjort dette og kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 11 er bygd av bilen oppgaven dreier seg om. Selskapet har lagd flere andre modeller, men det har stort sett dreid seg om serier i tilsvarende kvanta. I de senere år har selskapet konsentrert seg om å bygge etterligninger, eller "Replica som de også kalles, av diverse biler. Slik som f.eks. Porsche 356 som nevnt lengre opp. Vw kubelwagon har også stått på programmet.

Fabrikkens biler kommer opp på Ebay nå og da, men de ligger relativt høyt priset (tenk 30 000$ og høyere). Jeg tror ikke bilene er populære på auksjoner i samme grad som f.eks. eldre Ferrarier eller Iso (som vist før i tråden).

Selskapet startet i Italia, men ble senere solgt til Amerika. Her mener jeg det ligger fortsatt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...