Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Om du mener Nonna Papera som i Bestemor Duck (søkte), så er nok hennes bil modellert etter en annen type. Kanskje en Hanomag "Kommissbrot":

hanomag.jpg

Jeg vil påstå at oppgave-bilen er en av tidenes dårligste biler. Bilen kom med en stor nyhet da den var ny, men den kom ikke langt.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat denne oppgaven burde være lett for alle. Vi har allerede fått kraftige hint til at det er en Chevrolet, jeg har sagt at bilen var en idé fra mannen bak start-motoren og jeg har hintet til at ideen ikke fungerte like godt i praksis som i teorien. Det er svært få Chevrolet-modeller som passer alle de kriteriene. Den burde dessuten ha en plass i bil-historien under "tabber". Vet en ikke om bilen fra før, lærer man seg litt bil-historie nå.

Generelt har jeg liten interesse for biler fra etter ca. 1980, og derfor fokuserer oppgavene mine på biler fra perioden før det. Bilen jeg gjettet riktig på var faktisk av nyere dato, så det er tydelig at andre har interesse for nykomlingene. Du kan selvsagt ta så nye biler du vil når det blir din tur! :P

Med stadig flere restriksjoner på hva bilfabrikkene kan og ikke kan når de skal lagde en ny modell, blir bilene likere og likere med årene. Vi burde derfor oppmuntre til å legge ut eldre biler om lett gjenkjennelighet skal være et krav.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...