torbjørn Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Humber Super Snipe eller noe slikt. hehe.. jepp, Humber Super Snipe Series III, 1961
Galro Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Åja, den heter Super Snipe. Jeg var litt usikker på det, så jeg endret den til bare Snipe. Kjenner du eieren (i og med at den ser norsk ut)?
torbjørn Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Åja, den heter Super Snipe. Jeg var litt usikker på det, så jeg endret den til bare Snipe. Kjenner du eieren (i og med at den ser norsk ut)? Nei, fant den på Google
Galro Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Ok. Her er neste oppgave. Er det bare jeg som ser visse likheter mellom oppgavebilen og Alfa Romeo Montreal?
Galro Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Ja, men det er nok ingen Montreal av den grunn. Jeg synes designetelementet med å ha slike lemmer over lyktene fungerer usedvanlig bra. Faktisk så bra at jeg hadde tenkt til å løpe ut å sette på noen skodder selv (ok, jeg hadde ikke det).
Galro Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Jeg tror du egentlig vet det er en ISO RIVOLTA LELE ca -74, så ja.
Galro Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Siden det ikke kommer en ny oppgave, legger jeg ut en kjapp en: Hint: Den er ikke hva den ser ut som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå