Gå til innhold

Noen med Eibach på E46?

Share

Anbefalte innlegg

Her er min bil. Har akkurat montert Eibach 30/25. Dette er riktignok touring, men gir i hvertfall en pekepinn :)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=79774&highlight=

Innbiller meg kanskje at den har "satt seg" litt framme så er kanskje en anelse lavere, men fint lite, nå etter et par uker.

Bilen din er en original M-tech så da merker du kansje ikke så stor forskjell. Merker det sikkert bedre på min som har standaroppheng i utgangspunktet 8)

Takker for alle bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av min gamle med Eibach 30/25:

g1rvfnoc6ki2xvs2zu8y.jpg

Takker for bildet, forresten hvordan ble bilen å kjøre?

Var det problemer med å få justert inn hjulvinklene til fabrikksmål etter montering? Justerte du etter målene for standardoppheng eller M-tech??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av min gamle med Eibach 30/25:

g1rvfnoc6ki2xvs2zu8y.jpg

Takker for bildet, forresten hvordan ble bilen å kjøre?

Var det problemer med å få justert inn hjulvinklene til fabrikksmål etter montering? Justerte du etter målene for standardoppheng eller M-tech??

Den ble bedre å kjøre. Lå bedre i svinger. Samtidig var det masse komfort igjen. Kan anbefales.

Når det gjelder hjulvinkler leverte jeg den bare inn til verkstedet og sa jeg skulle ha hjulstillingskontroll. De justerte etter standard understell såvidt jeg vet. Det var heller ikke nødvendig med særlig justering, men det visste vi jo ikke før etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...