Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
LMM er den runde plasthylsen som sitter mellom innsugsbelgen og luftfilterboksen din. Den har en konakt, vri på den så den løsner og dra den av og se om du får bilen til å dra lenger på turtall da.

da har jeg prøvd dette, har samme turtall enda :( så da vil det si at det ikke er lufmengdemåleren da?

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det hvertfall ikke den som er synderen, men den kan jo være gåen. Men ville tatt en diagnose så fort som mulig så er det lettere å finne ut av, jeg tror fortsatt det ter en føler enten på veiv eller kam..

Skrevet
Da er det hvertfall ikke den som er synderen, men den kan jo være gåen. Men ville tatt en diagnose så fort som mulig så er det lettere å finne ut av, jeg tror fortsatt det ter en føler enten på veiv eller kam..

kan jo hende hele LMM er gåen ja, men skal bytte dyser i kveld vis jeg rekker, blir ikke tatt noe diagnose enda for bilen står heisa opp siden jeg driver og skal behandle hjulbuer siden de er valsa :wink: men når det er ferdig skal jeg få feilsøkt litt og tatt diagnose :wink:

Skrevet

da har jeg bytta til 325 dyser, resultatet vart ikke helt det jeg hadde håpet, men bilen går nå på lavere turtall og jeg synes selv den går litt bedre. så da for vi prøve den diagnose testen snart og se om vi finner noe da :wink:

har også litt lyst på nye felger, har veldig lyst på BBS LM felger eller noe som ligner,så for vi se hva det blir til når jeg for tenkt litt mer :)

Skrevet

liten update! siden bilen står på 4hjuls kontroll har jeg ikke gjort så mye, så har prøvd og photoshope den litt etter sån jeg vil ha den :wink:

er ikke så lett og se alt jeg har gjort, men er Nye felger, speil, sideksjørt, lister og sota lykter

før

av8j8ioawz5oplsgz6vw.jpg

etter

o2oorsh17ikz9kkutdjr.jpg

er ikke den beste i photoshop men har i vertfall prøvd, noen meninger?

Skrevet
Ser bra ut det! Hva med m3 bakfanger eller en diffuser?:D

hehe takk for det, hadde håpa ingen så det da :P men skal nok komme på det etter hvert og da blir det ikke photoshop hehe :)

Synes den ble vanvittig mye finere slik du har photoshoppet den! Alt ble liksom, bedre :wink: Gå for disse planene...

takk :) blir nok slikt etter hvert bare lomeboka blir litt mer på min side :wink: skal bestille deler så fort jeg er ferdig med eksamen og slikt på skolen :wink:

Skrevet
Jeg liker best de felgene du allerede har ;)

de er egentlig ikke så værst. men de ser penere ut på bilen i virkeligheten en på bilder. grunnen til at jeg vil ha andre felger er mest på grunn av at de er litt for breie og det ødlegger litt kjør egenskaper på bilen.

men tiden vil vise hva som skjer :wink: skal vertfall ha på full M optik først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...