ESveen Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 I løpet av natten har noen demontert ett tåkelys på 320'en vår. De har ikke knekt eller ødelagt noe, så de som har gjort det veit hvordan det skal gjøres. Skjønner ikke at folk risikerer å bli stemplet kriminelle for en så latterlig ting som ett tåkelys til par hundre kroner. Ikke en arti tanke at folk har vært borti bilen, eller nå veit hvor den står. Skal heldigvis ned til toten å hente ei hagle som arvegods neste helg, så får legge meg på verandaen i sovepose og følge med framover. PS: noen som har venstre tåkelys til e36 liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Kjipt, tenker på det samme hver gang jeg bytter pære i grøftelysa på min, litt for enkele å ta av disse lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Det er spessielt lett hvis man ikke har montert de luftetraktene til bremsene, som på min. 5 sek, tar det å deontere grøftelysa. Rart de ikke er stjelt allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Er det vanlig at folk får tåkelysene sine stjelt? Hva feiler det folk! Forventer neste at det skal ha skjedd noe med bilen i løpet av natta nå.. (av erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Folk gjør seg kriminelle for den minste ting desverre. Tror de selger billige tåkelys på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Må kanskje byttes begge to? Vil det være stor forskjell på en ny og en som er 16 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Mine ser hvertfall slitt ut etter noen år, så vil tro du må bytte begge for at det skal se bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 klausen tuning har til 600kr! (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Utrolig at folk gidder, fikk stælt blinklysglassene fra en e30, som var på verksted en gang. Skulle vært skuddpremie på sånne folk! Er vel ikke vits i å ringe politiet, de ligger vel i ei grøft i nærheten for å ta kriminelle som kjører 65 i 60 sona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Håpløse greier. Fant på biltema til 400stk. GS hadde til 1.500 for ett par (uorginale) samt orginale til 1.900 stk Må nesten bytte begge slik at det blir likt. Noen som har prøvd biltema sine? Ser det helt ok ut? Bruker ikke tåkelysa på denne bilen, så det er mest for syns skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Biltema sine er helt greie. Hadde et slikt et på gamlebilen, og hadde ikke noe å klage på der. Forresten, montér på bremseluftkanalene og "tyverisikringsplaten" under hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 har ett par jeg du kan kjøpe.. send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå