carburetion Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Enkle bilar å skru på, men kvaliteten er dårlig når bilen er 25+ år gammel. Understellmessig så er jettaen i god kvalitet, men karosseri deler er generelt ubrukelig. Kan ikkje ungå å knekka klips viss du skal gjera noke innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Har "ribba" både Golf og Jetta uten å skade klips. Dørtrekk har jeg blitt en djevel på (vindusheis, fuktsperre, dørhåndtak er svake punkt). Tiden har jo gått fullstendig fra disse. Du bør ikke forvente at en bil skal være som ny er 25-30 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Irriterer meg at det er over 10 blå ute så jeg får ikke vasket bilen uten at alt av låser og dører fryser! Å det trengs en vask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Irriterer meg at det er over 10 blå ute så jeg får ikke vasket bilen uten at alt av låser og dører fryser! Å det trengs en vask! +1 Har ikke fått vasket bilen på flere uker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå