Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kansje denne skulle ha vært på tulletråden, men det kan jo hende at det en irriterer seg over har en annen en løsning på, og da er det jo relevant "annet bil og motorprat". :?

Det som irriterer meg mest med min bil er dekkene. Kjøpte nye dekk i fjor, og de har så brede spor/mønster at når jeg kjører på grusvei så setter småstein seg fast i dekkene og lager en sånn "klakk klakk lyd" når jeg kommer på asfalt. Utrolig irriterende. Må stoppe bilen og ut for å pelle småstein ut av dekkene. :evil:

Noen kjærringråd på den?

z2w210qrsmk3qrzu9mia.jpg

Prøv og få kjerra over 70 kmt en og annen gang, så skal du se det løsner av seg selv. :P

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

gøy tråd :D

det som irriterer meg er som følgende:

stein i dekka

clutch som knirker

venstre nedre bærekule fremme knirker ( har ny men gidder ikke å skifte enda :P )

og sist men ikke minst; wiren til å ta frem å tilbake førerstolen er røket!!

Skrevet

Jeg har en midlertidig FIAT tempra:S....Til og med min sønn på 4 år sa første dagen : Denne bilen var ikke kul pappa...

Vurderer å sote rutene så ingen ser oss. Må kjøre den bilen en mnd til .

Skrevet

stein i dekka

clutch som knirker

venstre nedre bærekule fremme knirker ( har ny men gidder ikke å skifte enda :P )

Får dra igang ett kjærringråd da... Bytt ut den slitte nedre bærekula, med den nye som du har liggende... Og gidder du ikke selv, få noen andre til å gjøre det... :D

Skrevet

clutch som knirker, at eksosanlegget tar borti gulvet så hele bilen uler pga et feste mangler, at vifta piper når den går på 1 eller 2. hakket. Høyt vindsus fra vinduene i høyere hastigheter. At den er dårligere enn min forrige bil og derfor en degradering :P Men blir vel bra når jeg får fikset dette småplukket.

Skrevet

At det faktum at det ikke er noen 325 og dermed ville verdt 20k mer :( Andre ting er at vifta ikke fungerer på 1 og 2 og førerstolen er slitt.

Skrevet

Og med tanke på avstemmingen på dinside.no hvor BMW topper listen over fornøyde bileiere, så lurer jeg på hva som irriterer eiere av de andre bilmerkene... :-)

Skrevet

... at bilen i skrivende stund står 42 mil unna meg og jeg må slite meg hjemover i et gammelt VAG-produkt.

Skrevet

stein i dekka

clutch som knirker

Får dra igang ett kjærringråd da... Bytt ut den slitte nedre bærekula, med den nye som du har liggende... Og gidder du ikke selv, få noen andre til å gjøre det... :D

ja er ikke så dumt det :P jeg gidder.. men må bare treffe rette dagen først :lol:

Skrevet

1: Lommene i dørene er akkurat for små til å få fylt dem fulle med CD-plater. Hadde de vært bittelitt høyere hadde det vært plass til et par plater ekstra i hver dør.

2: Vannfeller under innstegslistene på bakdørene.

3: Spilletid vises ikke i display.

4: Dieselforbruk (alle tror dieselbiler går så innmari billig, men det koster å mate to ekstra sylindere...).

5: Eibach-settet er akkurat bittelitt for lavt noen ganger, enda det ikke er lavt...

6: Høye servicekostnader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...