-AmunD- Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 - At clutchen er slitt - trykkslanger hopper av - hakkete vindu på førersiden - ugreit vindu på pass.siden - at topppankinga lekker - at jeg må skru og fikse alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 -Alt for lavt dreva (ligger på 2800 i 100) -Høres ut som en Honda Civic (hull i eksosen) -AC blåser ikke kaldt -og alt annet som ikke er perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Kansje denne skulle ha vært på tulletråden, men det kan jo hende at det en irriterer seg over har en annen en løsning på, og da er det jo relevant "annet bil og motorprat". Det som irriterer meg mest med min bil er dekkene. Kjøpte nye dekk i fjor, og de har så brede spor/mønster at når jeg kjører på grusvei så setter småstein seg fast i dekkene og lager en sånn "klakk klakk lyd" når jeg kommer på asfalt. Utrolig irriterende. Må stoppe bilen og ut for å pelle småstein ut av dekkene. Noen kjærringråd på den? Prøv og få kjerra over 70 kmt en og annen gang, så skal du se det løsner av seg selv. Må jo faen meg over 100 km/t for å få småsteinan til å slippe. Kansje jeg skal prøve med silikonstift på dekkene.. Ha ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 vindu på fører siden hakker at feste til traversen har røkket hull i bak potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Tikk-tikk-tikk-tikk - Eksoslekkasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Det som irriterer meg er: *Ventil tikking *Rust på flere plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 steinsprut fra andre biler! at ingen har et dørtekk til meg! at ingen har en diffbrems til meg! at motoren gjerne kunne lagt på seg 1 liter med veskeplass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Kassettspiller! Mulig tyskerne digger wenche myhre på kassett, men ikke jeg. Steinsprut Savner krok, xenon og regnsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 At vifta i varmeapparatet skriker, men kunn når jeg har flatt jern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Det som irriterer meg mest er Bmw business anlegget, å at jeg ikke vet åssen jeg skal få knappene på rattet til å fungere med en litt fetere pioneer spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 -at lakken på fangerene forran og bak plutselig flasset av. -at det ikke er noen M5:( bare eksosen:) -at den i det heletatt har rust. -at den ikke er senket. -at takluken og bakvinduene ikke er elektriske. -at jeg ikke har fått på powerflexforingene jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 At jeg ikke har garasje til bilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 *At jeg ikke senka litt mer når jeg først var i gang. *At dekkene subber i hjulbuene bak når jeg svinger hardt. *Manglende M-tech. *Strikkmotor. *Ikkeno taktrekk. *Trenger grøftelys og angel eyes. *+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 det som iriterer meg mest er at 6ern kommer sikkelig på 5 tusen og det er da min sperrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 - Litt vindsus i 80km/t og oppover. - Litt knirking når jeg tar opp vinduene forran. - Og litt piping i bremsene en gang iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå