ØyvindB Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 At jeg kjører en forbanna Transporter mens den nye einseren min blir laget i Munchen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 at den lekker servo olje, at foringen mellom girkasse og mellomaksel er deff. at det er noe risting bak som ikke er hjulene, at den går i nødmodus, at den har en liten frontskade, at det blir mer og mer rust. og at det elektriske bare krangler mer og mer. faen så mye som feiler bilen min egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 -Knirking i førerdøren (Må smøres...) -Skranglelyd (klang-aktig) fra et eller annet framme, typisk ved igangkjøring. Setter stor pris på tips her! -At den er den ene centimeteren for lav på vinterdekk, som gjør at en del veier i Oslo sentrum kun kan kjøres på sommertid. -falmede felgsenterkopper. (Må kjøpe nye) -Setene er skjollete og må renses. -Plystrelyd fra speilene i visse hastigheter. Mest irriterende er at jeg ikke har garasje til den. Blir møkkete i løpet av én natt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Det som irriterer meg er at indre endeledd og ytre endeledd er så følelsesmessig knytt til hverandre at de ikke kan skilles. Skrustikka knakk, vrir stålet på indre endeledd når jeg virkelig tar i, varme hjelper ikke, rustløser hjelper ikke, oljebad i 2 døgn hjalp ikke. Får vel kjøpe nytt ytre endeledd så er alle glade og fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 .....at det ikke er en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 At det er så J**LA vanskelig å få godkjent med turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 at jeg ikke kan låse bilen, dårlig hardykobling og en ulyd i motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 knirking i dører, lekker servoolje, mellom potte og bakpotte glir bak fra kat-, FRI eksos.. fjernstyringa til sentrållåsen funker ikke, kjører uten fanger foran.. sikkert mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Da vet vi hvor vi kan hente bil At bilen er død.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 At det kosta meg 6500 å få den gjennom EU kontrollen Airbag og hjullageret på høyre side bak hadde tatt kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Kansje denne skulle ha vært på tulletråden, men det kan jo hende at det en irriterer seg over har en annen en løsning på, og da er det jo relevant "annet bil og motorprat". Det som irriterer meg mest med min bil er dekkene. Kjøpte nye dekk i fjor, og de har så brede spor/mønster at når jeg kjører på grusvei så setter småstein seg fast i dekkene og lager en sånn "klakk klakk lyd" når jeg kommer på asfalt. Utrolig irriterende. Må stoppe bilen og ut for å pelle småstein ut av dekkene. Noen kjærringråd på den? "spar" til slikks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 M3'n: At jeg må låse bilen fra baggasjerommet... 7'ern: vindusviskerne høres ut som et steinknuseri+ at dem slår hardt i panseret hver gang de kommer ned... at ryggen på setet faller rett ned når du tar i hendelen, så du må bruke 2 hender for å justere ryggen. at man trenger finteknisk utdanning og ultranøyaktig kontroll på fingeren for å få takluka til å stoppe der den skal+ at den er litt skjev. at baggasjelokket ikke står oppe så en trestokk har blitt standard utstyr. at d automatiserte luftspjeldet som stenger og åpner når bilen startes/stoppes hyler så d skremmer vettet av folk hvis du stopper bilen i nærheten av folk...+ mye mer er forøverig til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Vindusviskeren er det jo mulig å få justert opp slik at du slipper at den slår nedi panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 at varmeapparat plutselig begynner å blåse varmluft, clutchen knirker, originale 318i e30 kjører ifra meg selv om jeg har e36 318is! at jeg bruker ett sett framhjul av bare èn tur/retur til kr.sand! og at jeg aldri får tak i nytt panser og framskjermer til en rimelig pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 .....at det ikke er en BMW Agree, samt at den drar i feil ende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå