verticalescape Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Det som irriterer meg mest nå, er at jeg ikke får til d J..... tilleggs sprutet... Men får det vel til etter hvert uansett da
Jonner'n Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 irriterer meg GRØNN over at hver gang jeg skal vaske frontruta mi med spylevæske i fart, renner det over og langs sideruta på førersiden.. Samt at jeg ikke kjenner noen som er rå på bilelektronikk som får fjerna feilmeldingen om girkassa etter at bilen blei til manuell fra automat. grmf..
Terje325i Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Det som irriterer meg mest er at bilen ikke er EU-godkjent!.. Andre irritasjonsmoment: ting som klirrer i kupèen, ingen lsd..og kunne godt hatt litt større motor
Reaction Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Det som irriterer meg mest er at bilen ikke er EU-godkjent!.. Også er det Henger festet på bilen : o Kunne ha fått bort det så hadde bilen vært fin fin : )
olechr Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Det som irriterer meg mest er at det et så stort slarke på rattet!! NOEN SOM HAR NOEN RÅD PÅ HVA JEG BURDE GJØR? F.eks en guide på hvordan og få fikset det?
Ryan Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 bensinforbruk.. elsker bilen min men helvete uansett hvor økonomisk jeg kjører jeg er en god kunde hos shell og co.
MGR Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 at den går dødt. at forrige eier lakka den rosa. instrument lyset funker ikke. ikke skilter, og litt for mye å gjøre på den.
janerik171187 Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 at turtelleren ikke fungerer og at besinpumpa ryker i hytt og pine (bytter på garantien hver gang på biltema, er på den 5'te pumpen i år nå)
wabby Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 At det lukter tåfis av klimaanlegget til tider..samt at setet knirker..clutchen knirker Satan, det problemet har jeg og!!! Slår av AC, og etterca 30 sekunder kommer lukta fra helvete! Hva er årsaken til dette?
Muffins Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 at det er en M40b16 motor i min, og at den høres ut som en diesel siden utløsningslageret til Clutchen er f*cked.
Astri Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Min e34: *At jeg må låse dørene på høyre side manuelt og ikkje med sentrallåsen. *At frontfangeren min er ødelagt og jeg ikkje har råd til ny... *At grøftelysa mine ikkje vil fungere *At lyset i temperaturmålern i speedoen er gått sin vei. *At jeg bør skifte kanalene mine, men det e jo kje noe alvorlig enda. *At den kun har en stakars m20b20 motor... *At det er small nose front på den, og ikkje 540 med fanger... *At den bruker en del bensin. Men ellers så ELSKER eg bilen min, og de feila som er, er egentlig bare bagateller og ting på ønskelista mi som eg aldri får råd til...
Sir Hofstad Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Dere med E34 kan prøve å spørre meg. Astri: blir 540 fanger når jeg får demontert
Astri Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Dere med E34 kan prøve å spørre meg.Astri: blir 540 fanger når jeg får demontert Jippi.
Cise Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Det som irriterer meg: -Merklig "klapping" fra hjulet foran på min side( har ikke anelse hva det kan være:S) -Instrumentet klikker en del.. slår seg av og på.. må vel bytte det men det koster:S -Jordinga til forsterkeren.. finner ikk ut hordan jeg kan få slutt på "brumlinga" fra subbene:S -Knirking fra clutch pedal og clutch slave-sylinderen.. må nok bytte den.. -kvining fra ratt.. kan sikkert bare smøre den men det var det å gidde da.. hehe.. -Dekkene sporer.. felgene må rettes(dreies) for det hopper i hele bilen når jeg begynner å kjøre om morran.. -Setene knirker.. -håndbrekk-håndtaket er slarkete.. -Muligens begynnende tikking fra motoren(ÅNEI!!!!) -Knirking og knissing i HELE karosseriet når jeg f.eks kjører på veier med litt humper i veien.. irriterer meg GRØNN på det.. Er sikkert mer men kommer ikke på noe mer akkurat i farta.. men men.. er fortsatt gla i bilen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå