GiljeN Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 et par ting om min 535i -står at begge bremselys ikke fynker(fynker helt fint) - feil på nivåregulering (har ikke) - feil på skiltlys - bruker olje - lakken - hengerfeste - rust i kanaler - når jeg skal spyle me såpe å vindusvisker står d "dør åpen" lyse i "motortemp" virker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 - Sylinderen til tenninga! UTEN TVIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 At frontfangeren har steinsprang + at førersetet begynner å bli slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 -Slitt førersete -fjernstyringa til sentrallåsen funker ikke -eksosanlegget glir bak i skjøten bak katta titt og ofte -innerskjermer foran er ikke helt på greip (pga skiftet front). -litt dårlig passform på bakfangern, det resulterer i en glipp fremst på fangern helt foran, og jeg får ikke festet innerskjermene bak. Dette resulterte i en bulk som buler utover. sikkert av en stein. -enda en bulk i bakfangeren, vet ikke hvordan det har skjedd. surt med helt ny fanger.. -uansett hvor på bilen jeg ser, er det riper o.l -Jalla kina facelift frontlykter, som: 1: lyser dårig, 2:ca 10 av totalt 30-40 dioder i AE funker.. 3: glasset dugger. Ikke fall for fristelsen av å kjøpe billige lykter, frontlykter synes jeg fortjener å være skikkelige/dyre/orginale. Skal kjøpe Hella faceliftlykter når pengene strekker til. -forrige eier har gjort et _dårlig_ valg med å velge 18" felger :/ eikene buler jo utover, PÅ EN e39 :/// -kjørelengden på forsikringa går snart ut, da skal bilen på vinterlagring (!) Da får Scorpioen vise hva den er god til! -bruker for mye bensin er sikkert mer, ikke slik jeg vil ha en e39. er som å kjøre et rullende prosjekt. MEN, jeg elsker bilen min! Vegar Brøndbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 At det ikke er sommer hele året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 At det lukter tåfis av klimaanlegget til tider..samt at setet knirker..clutchen knirker Satan, det problemet har jeg og!!! Slår av AC, og etterca 30 sekunder kommer lukta fra helvete! Hva er årsaken til dette? Jeg skifta pollenfiltrene og kjørte en sånn AC-rens-boks i bilen. Strøkent med et hint av nybillukt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Da vet jeg hvilken tråd jeg skal lese i gjennom før jeg kjøper bil av noen fra bimmers. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Alt med den stygge sentrallåsen. Føler det skal fikses ASAP... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Blinklysrelè'et... Det bråker kraftig når jeg blinker... TIKK TIKK TIKK TIKK TIKK Kan det byttes ut til noe mer lydløst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 1,6 liter, 102 hk, manko på m-tech og et par steinsprut som har begynt å ruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 irriterer meg fælt over at jeg kjører rundt i en toyota carina 2 87- 1.6 til jeg får skilter på volvoen:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 At motoren min suger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 -At jeg er i USA mens bimmern står hjemme i Norge og jeg ikke får se den på 2 år.... *saaaaaaavn* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 at det er en blåse lyd fra en slange i motor rommet noen som veit hva det kan være er en 323i e30 85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sporck88 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 at alt man skal sette på selv av angel eyes og grillrammer osv aldri blir 100% smud, er alltid et eller annet som aldri stemmer! også er det den jævla servo greia! lager sånn durelyd som går i ett med turtallet jeg er på, hakke peil på om det er pumpa eller slangene :/ servolje bruker den også! til tross alt det! gobil ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå