Dina Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Hei alle sammen Etter at styrestag. på begge sidene ble bytta e rattet helt skeiv (umulig å kjøre over 80). Leverte bilen på verksted hvor de skulle ta forstillingskontroll men fikk beskjed at det ikke var mulig pga bilen var senket Kun spissing...? Kan det stemme? P.s. Kan ikke bare kjøre 10 -80 km/h
Øyvind L. Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Det stemmer nok det.. De får opp røde tall når bilene er senket.. Er jo ikke mulig å juster camber forann på E36 så er jo bare spissingen som er viktig å juster slik at den ikke sliter dekk.. Det samme gjelder vel bak også. Ikke vits å bytte verksted
Superbeetle Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Jeg har iallefall fått justert spissingen på min bil(70mm senk).. Men brukte et gammelt manuellt apparat uten noe elektronikk:) Løftebukker med 4søyler som ofte brukes til hjulstilling, kan være litt vanskelig å komme opp på...
ChrZZ Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Jeg fikk ihvertfall tatt en gyldig 4hjulskontroll på min gamle E36 som dem sjekket opp (og godkjente) på biltilsynet når jeg fikk senkesettet godkjent. Så, hør med et annet verksted. Dvs, hvis folka ikke kan gi deg et gyldig papir på 4hjulskontroll som kreves ved f.eks. godkjenning, så gå et annet sted.
hagenisse Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Foran kan kun spissing justeres orginalt. Med normal senking skal det ikke være noe problemer å komme innenfor hva BMW sier - og uansett skal ikke det hindre dem i å gjøre noe. Camberen på min bil er langt utenfor f.eks.. maskina fungerer jo for det.. Men ikke kjøre over 80 fordi rattet står skevt..?
toomas Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Vi tar forstillingskontroll på jobben og der hender det at det er problemer når biler er senket men ikke pga høyden på bilen men fordi da kommer frondt fanger i veien for lasermålinga.. måtte ta av frondtfangern på min e36 så gikk det bra
Dina Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Det må vel være en metode for å ta forstillingskontroll. Kan kjøre over 80 men da har jeg nesten ikke noe kontroll på bilen, den drar til venstre ell høyre? Sånn skal det vel ikke være?
Hoem Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Tror jeg ville droppen lexusbaklyektene, en bmw mister håpet og dermed får redusert kjørekomfort.
Dina Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Du har feil rotasjonsretning på bakdekka dine! Gamelt bilde, har fått nye dekk:P
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Tror jeg ville droppen lexusbaklyektene, en bmw mister håpet og dermed får redusert kjørekomfort. Men hva med lexus-lyktene da? Det er litt sånn type..tilbake til... hmm... aldri populært
Dina Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Tror jeg ville droppen lexusbaklyektene, en bmw mister håpet og dermed får redusert kjørekomfort. Men hva med lexus-lyktene da? Det er litt sånn type..tilbake til... hmm... aldri populært Lexus-lyktene skal ut Jeg har ikke hatt bilen så lenge, kjøpte den vel 2 mnd siden. Skal gjøre en god del, det er første bmw prosjektet mitt Regner med at den e klar i september
Sir Hofstad Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Vi tar forstillingskontroll på jobben og der hender det at det er problemer når biler er senket men ikke pga høyden på bilen men fordi da kommer frondt fanger i veien for lasermålinga.. måtte ta av frondtfangern på min e36 så gikk det bra AHA-opplevelse på jobb i går da jeg hadde glemt hva jeg hadde lært tidligere. Er det Hunter 811 er det bare å senke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå