OLEZZ Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 lyden og sportsligheten. Ble frelst med en gang jeg prøvde bmw, og hørte brumming av 6'ern i ryggen
ingard Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Jeg liker det faktum at jeg bare må snu meg idet jeg går fra bilen. Jeg liker at en 18 år gammel bil er så pen. Jeg liker at jeg må sjekke om bilen har det bra hvertfall 4 ganger hvert døgn. Og så liker jeg at jeg slipper den plasikkfølelsen mange andre bilmerker sliter med.
jelpoole Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 lyde(ikke av min men av de med større motor), kjøreegenskapene, ytelse, utseende(E30 er pent)
BRIO Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Det var akkurat det jeg også skulle si. Jeg skulle kjøre foreldrene mine sin bil i går (Toyota Avensis), jeg holdt jo faenmeg på å kjøre i veggen for den glapp i en sving Haha. Ny Avensis på jobben rett før jul. Må jeg ut og kjøre blir det som regel at jeg henter min 11 år gamle e39 som er mye bedre å kjøre. Mest fornøyd med kjøreegenskapene og den kjøregleden det gir å kjenne en bil som reagerer akurat som jeg forventer og som takler ujevnheter o.l. på en nærmest perfekt måte. 6er lyyyd
Kjennern Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Alle utgiftene/regninger. Sikkert som banken at det kommer flere av dem på bilen.
Ellingsen B. Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Kjøregleden:) feedback mellom bil/fører på en BMW er helt eget! Design og alle andre ting er det mange andre som er like flinke til..
///Mysild Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 lakkering, m plast, lykter felger, senk (snart med senkeskåler) understell, lyd...
sveinis Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Den trinnløst programmerbare intervall-funksjonen på vindusviskerne!! Også er det så digg å kjenne hva som skjer i alle fire hjørner av bilen, full kontakt med veien, på en måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå