Morty999 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 så nå att den sto i haugesund denne skulle jeg hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 var akkurat ute og starta bilen. starta med eneste gang(stått iro 8 mnd). meget bra bil med lite rust. omtrent strøkne støtfangere,4x dører med el. vindu, el takluke, el styring av varmeapparatet,diff sperr, defa varmer her er det mye bra deler som jeg bare skal ha bort fortest mulig!! kom med bud folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 var akkurat ute og starta bilen. starta med eneste gang(stått iro 8 mnd). meget bra bil med lite rust. omtrent strøkne støtfangere,4x dører med el. vindu, el takluke, el styring av varmeapparatet,diff sperr, defa varmer her er det mye bra deler som jeg bare skal ha bort fortest mulig!!kom med bud folkens Du fikk med deg budet mitt på 1500,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 jepp budet ditt er notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Byr 2 lapper : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 2000 er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Oi, så denne har ikke blitt solgt enda... Da byr jeg 2500kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 2500kr er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Hei! Er ikke interessert i å selge deler av den da? Jeg har lett i månedsvis etter treinteriør,og ser at du har. Samt har du klare frontblinkere. Hva skal du ha for treinteriøeriøret? Pris for lyktene fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Hei!Er ikke interessert i å selge deler av den da? Jeg har lett i månedsvis etter treinteriør,og ser at du har. Samt har du klare frontblinkere. Hva skal du ha for treinteriøeriøret? Pris for lyktene fremme? hei.beklager. jeg har ikke tid eller ork til og selge deler av bilen, selges derfor hel til en lav pris, så den som kjøper evnt. kan selge deler av den..her kan man beholde motor og faktisk tjene penger på resten av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Tlf nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Tlf nr? sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Hei!Er ikke interessert i å selge deler av den da? Jeg har lett i månedsvis etter treinteriør,og ser at du har. Samt har du klare frontblinkere. Hva skal du ha for treinteriøeriøret? Pris for lyktene fremme? hei.beklager. jeg har ikke tid eller ork til og selge deler av bilen, selges derfor hel til en lav pris, så den som kjøper evnt. kan selge deler av den..her kan man beholde motor og faktisk tjene penger på resten av delene. Ok, skjønner. Men det blir altfor langt for min del, samt jeg har ikke lappen for henger til så pass stor vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 hei... har du ett tlf nr eg kan nå deg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg