Gå til innhold

bmw 735i e32 87mod selges billig(bilder) bud over 1500.-

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var akkurat ute og starta bilen. starta med eneste gang(stått iro 8 mnd). meget bra bil med lite rust. omtrent strøkne støtfangere,4x dører med el. vindu, el takluke, el styring av varmeapparatet,diff sperr, defa varmer her er det mye bra deler som jeg bare skal ha bort fortest mulig!!

kom med bud folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var akkurat ute og starta bilen. starta med eneste gang(stått iro 8 mnd). meget bra bil med lite rust. omtrent strøkne støtfangere,4x dører med el. vindu, el takluke, el styring av varmeapparatet,diff sperr, defa varmer her er det mye bra deler som jeg bare skal ha bort fortest mulig!!

kom med bud folkens

Du fikk med deg budet mitt på 1500,-? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er ikke interessert i å selge deler av den da?

Jeg har lett i månedsvis etter treinteriør,og ser at du har. Samt har du klare frontblinkere.

Hva skal du ha for treinteriøeriøret?

Pris for lyktene fremme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har lett i månedsvis etter treinteriør,og ser at du har. Samt har du klare frontblinkere.

Pris for lyktene fremme?

hei.beklager. jeg har ikke tid eller ork til og selge deler av bilen, selges derfor hel til en lav pris, så den som kjøper evnt. kan selge deler av den..her kan man beholde motor og faktisk tjene penger på resten av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Pris for lyktene fremme?

hei.beklager. jeg har ikke tid eller ork til og selge deler av bilen, selges derfor hel til en lav pris, så den som kjøper evnt. kan selge deler av den..her kan man beholde motor og faktisk tjene penger på resten av delene.

Ok, skjønner. Men det blir altfor langt for min del, samt jeg har ikke lappen for henger til så pass stor vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...