///MPower Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 PEN fikk lyst på hvit bil igjen no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Nydelig bil, men må håndbrekken fikses? Synes den sto så høgt... PS: Behold de svarte detaljene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 slik bil drømmer jeg om hver dag slik jeg tenker, så hadde jeg lakka den helt ned, fått på sorte de lykter sorte blink, sorte baklys, fått på shadowline hvite m5 e34 som er lakka helt ned er fint, så lenge man ikke overdriver det med å lakke lister å sånt, må ha litt avbrekk som du sier lykke til med drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Nydelig. Blir bra med litt shining og oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 laget en prosjekt tråd på bilen for di interiserte http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81834 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Brei-nyrene er jo aldri feil på E34? De som kom bare på biler med v8 om jeg ikke husker helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Brei-nyrene er jo aldri feil på E34? De som kom bare på biler med v8 om jeg ikke husker helt feil? og på m5 etter 6.94 og alle vanlige modeller i 95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 egentlig så syns jeg at smale nyrer er finest på e34, aldri hatt store sansen for faceliften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 egentlig så syns jeg at smale nyrer er finest på e34, aldri hatt store sansen for faceliften. er faktisk litt enig med deg der. men fargen på bilen spiller en stooor rolle på om det blir bra eller ikke synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå