S.Hafsmo Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 der var vel den kassesaken løst enda en gang. takker til Eika som tok kontakt såpass raskt!
Morty999 Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 har snakked med han engang da jeg skulle se på noe deler han hadde i porsgrunn.. men blei bare surr så fikk aldri sett på det.. mere veit jeg ikke
ingard Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Regner med du har navn, adresse osv. Hvor gammel er fyren? Ring familien og finn nytt nummer. Dette er alt for lang tid å vente.
Morty999 Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 jeg har også en kompis som bor i porsgrunn som kjenner han.. den girkassa du snakker om har jeg faktisk sett.. sto på en v8? 540 eller noe? husker ikke helt men har vært på verkstedet der hvor den bilen og alt det sto da han hadde verksted sammen med en kompis av meg der..
S.Hafsmo Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 joda, var en 6-trinns til en 540. da eksisterer ihvertfall kassen. det siste jeg hørte fra i desember, var at han hadde havnet i litt økonomisk trøbbel etter å ha hatt et uhell med en prosjektbil, så jeg ble litt redd for at han kanskje har solgt kassen på nytt for å skaffe penger. men som sagt, vil ikke svartmale mannen, for alt jeg vet kan det være en hel del missforståelser som har gjort at jeg ikke har fått kassen enda.. veit navn og adresse ja, men jeg skal prøve å få tak i han litt til før jeg begynner å plage familien. tror fyren er midt i 20 årene.
Ingebrigtsen Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Hehe jeg må si at jeg er imponert over at du ikke er forbanna enda.. Du må jo være en svært så tolmodig kar
najtrox Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Sier som Dr_S . Uansett hva slags trøbbel man har er det vel egentlig tydelig at han har en ansvarsfraskrivelse her. Har man fått penger for noe, så har man jo å sende varen. Og hvis han hadde mistet adressen din burde han ha ringt deg i januar og ikke vente til at du ringer han i april. Håper du finner ut av hva som har skjedd =)
Superbeetle Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Spør etter han på bilforumet.. www.bilforumet.no gå inn på amcar og Beadlocks tråd(ligger alltid øverst nesten) Der er det mange som kjenner han personlig...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Eller på beadlock sin hjemmeside http://www.kimorjan.net/torstein/Forum/index.php
marararius Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Ikke hørt om det navnet på Bimmers, men bor jo i Bamble, så hadde jeg hatt navnet hadde jeg vel kanskje vist hvem det var.. Men håper det ordner seg da !
S.Hafsmo Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 vel, vil jo ikke gå ut å svartmale folk før jeg er rimelig sikkert på at noe er galt. og nå begynner jeg å bli rimelig lei av å vente. skal prøve og høre på bilforumet. kanskje noen der kan kontakte han for meg. det med å få tak i meg er ikke alltid så lett, da jeg var ute av landet hele februar og mars, og kommende mandag drar jeg til singapore. så det hadde vært greit og fått en ordning på det før jeg reiser ut så kassen er klar til jeg kommer hjem. hadde litt lyst til å ta den på bane i sommer. og da hadde det vært greit med den kassen. den var jo ikke akkurat billig.. kanskje jeg har litt for god tro på folk. ang. hva fyren heter så er etternavnet Eika, og det er visst det han kalles blandt venner og slekt. må være en vanskelig fyr å overse, har blandt annet båt som skal være god for 100 knop. takker ihvertfall for svar!
Fredrik Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Jeg vet dessverre intet om "Eika", men jeg må si at jeg absolut har sansen for måten du går frem på Hafsmo. Det er alt for mange som blåser seg opp over selv helt marginale småting og påfølgende skjeller ut Gud og hvermann over en lav sko. Når dette er nevnt mener jeg også at leveringen av gearkassen har tatt alt for lang tid og når "Eika" allikevel vet navn og nummer på deg er det en smal sak å sende et brev eller en mail der han forteller hvorfor gearkassen ikke er hos sin nye eier. Hvis du har kjøpt og betalt for gearkassen (og dermed har hans telefonnummer/adresse) ville jeg nok ha ringt til politiet for å høre om han ikke sitter i fengsel eller lignende... og det kan jo være at de også vet hvem "Eika" er. For som du sier... en mann med en interesse for fremkomstmidler av det kaliberet er vanskelig å overse... og det gjelder nok for politiet også.
S.Hafsmo Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 jeg har sendt en PM til en fyr på bilforumet som tydeligvis kjenner denne Eika. så kanskje han kan hjelpe meg.
Dr_S Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Siste aktivitet på Bilforumet: 26.01.08 18:37 Veldig aktiv er han da ikke for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå