Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

da har cf innsuget kommet :D desverre var en del knekt på det men har tatt kontakt med han jeg kjøpte det fra og sendt han noen bilder av skaden.

wyovwdr555707gpf6pa6.jpg

tok også noen bilder av bilen her om dagen.

alvku5ipmxdee72horsc.jpg

1xft9i3e9ix5dzrv2ov4.jpg

j1yg2ehwaulm167c988h.jpg

Skrevet

det blir vel reparert :) ellers var jeg og hentet meg org sort tak trekk til bilen sist søndag. og har hentet meg acs kopi felger nå :)

Skrevet

fine bilder! tar seg meget godt ut i hvitt denne bilen altså! :) gleder meg som en unge til å høre et skikkelig lydopptak av denne bilen! satser på at jeg får se den på et treff neste sesong 8)

Skrevet

denne er nice, veldig lav foran da, ser på hjulbuen at den ikke er så lav der, mener min var litt lavere der, men fronten min var ikke så lav som din syns eg, hmm merkelig, hvor mye har du igjen på gjengene foran?

har du planer om toning og shadowline? da er du i mål utseende messig, og felger da, få ut noen av de du har kjøpt da :)

Skrevet
fine bilder! tar seg meget godt ut i hvitt denne bilen altså! :) gleder meg som en unge til å høre et skikkelig lydopptak av denne bilen! satser på at jeg får se den på et treff neste sesong 8)

planen er og få med seg noen treff til neste år. håper på å gjøre unna førstagangskontrollen i vinter og forhåpentlivis få skilt på bilen til sommeren.

denne er nice, veldig lav foran da, ser på hjulbuen at den ikke er så lav der, mener min var litt lavere der, men fronten min var ikke så lav som din syns eg, hmm merkelig, hvor mye har du igjen på gjengene foran?

har du planer om toning og shadowline? da er du i mål utseende messig, og felger da, få ut noen av de du har kjøpt da :)

hehe, di bildene lurer en litt, gårdsplassen er ikke heeelt flat slik at den ser litt lavere ut en den er, man ser det godt om man ser på bildene på forrige side. men den er faktisk lav nok til og ødelegge framskjermen.. heldivis skal jeg uansett ha nye fram skjermer og lakk til neste vinter. den er helt i bunn forran.

shadowline skal jeg har, toning har jeg ikke tenkt så mye på enda, men det kan godt hende det kommer.

felgene er vel bare rh felger, acs kopier, 8x17" forran og 10x17" bak, jeg fikk di for en grei pris så da slo jeg til, disse skal pusses opp, jeg skal vel fortsatt handle orginale hartge felger, men det er greit og ha noe og velge mellom :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...