jon///M Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 bekymrer meg ikke for og vaske bort dette. bilen skal kunn kjøres på sommeren uansett + at jeg arbeider mye på sommeren så er usikker på om den blir mye brukt.
Olelink Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 vask bort det gamle, så legger du på noe nytt slags beskyttelse der for så til slutt å legge på ett lag med lakk eller noe sånt med hvit farge så det ser likt ut med resten av bilen
jon///M Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 ja blir og lakkere der pga at lakken var slitt.
Trond.S Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Hehe.. var liksom ikke småtteri heller. 400hk i en sugis er imponerende Stå på detta trur jeg bilr bra! Hilsen Trond
jon///M Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 ja autotrim mente at di kunne klare det rundt der ivertfall). må bare få høre nøyaktig hva skaden i motorn er først.
jon///M Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 skjer litt med bilen ja, begynner å bli bra nedplukket utvendig nå, holder på og lete etter rust, framskjermene var syndrustet bak sideskjørtet så der må jeg finne på noe lurt, org skjermer kostet jo 2500 pr stk! og di brukte er synd rustet på akkurat samme plass. mulig jeg handler noen uorg skjermer og sveiser over nedre del, den blir jo skult bak skjørtet uansett. ellers virker det bra, et jekkfeste har litt rust samt noen flekker under gulvet. har kontaktet en lakkerer, så det kan hende at han får ta noen bulker, litt rust og lakke bilen utvendig samt motor rom i vinter hvis lomboka vil det. ellers så har jeg vert i kontakt me autotrim igjen, heller ikke skjed noe siden sist. dette var ca 1mnd siden, har enda ikke hørt noe. vurderer også kompressor på motoren, så jeg leter litt for og finne en som passer til 3,6litern, hvil isåfall lage braketter og slikt selv.
jon///M Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 veldig lite egentlig. har vert litt lat samt opptatt jobbsøking, boliglån søkin, bolig jakt og jobb seff. skulle også fått solgt atven min så jeg kan trille bilen litt fram og sette den på bukker.
jon///M Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 hmm... nå begynner jeg og bli LEI, er det noen som har mail adresse til autotrim? har en men tror ikke den er rett da jeg ikke får svar der. vil heller ikke plage di på tlf derfor velger jeg mail terror!
Bmw325turbo Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Tror ikke mail er det beste for å få tak i de, du må ringe helst så tidlig som mulig viss du skal ha tak i østhus.
olechr Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Ring de og klag, det er noe du kan med go samvittighet siden det er du som betaler. De har også sagt at de skulle begynne for lenge siden? Er ikke noe og tvile på, stå på
Kentan-racing.com Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Tar litt tid med Tore topplokk og Pål.. Men damn så bra jobb dem gjør.. Har vært å titta så vidt på turbo m3 motorn min og ser gulle godt ut.. Men med meg så var det kun borring og montering igrunn.. Og eneste delene de måtte skaffe opp var topp pakning og nye lager pluss kjeder og register skinnene.. Og det fikk de bare beskjed om å kontakte Gs om.. Ang mail.. Så er det rett adresse du har troli.. Men de har uuuuuutroli mye og gjør der borte så mailen tror jeg er knappt de vet de har.. Skulle få noen priser på mail men har bare stukket innom gutta heller og blitt enige med de.. Uansett bra prosjekt.. og har de sagt nærmere 400 hk så klarer dem det sikkert.. Men åssen skal du gjøre det med motorstyring? orginale klarer jo ikke og sprøyte så mye og styre den.. Regner kanskje med litt borring og høyere komp for og klare dette?
jon///M Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 går litt fram og tilbake om det blir sug trim eller å kjøre på med trykk, har lyst på sug trim for at da ser alt bra orginalt ut, men har kontakt med flere (bla ess) om kompressor nå da, så jeg vil ikke utelukke at det kan bli over ett bars trykk i innsuget, hehe. (turbo hadde jo også vert tøft men det er litt utelukket pga at jeg vil ha muligheten av og demontere vis jeg må på feks biltilsynet. motorstyring er jeg også litt usikker på hva jeg skal gå for, men det blir nok datasprut, har sendt mail til en kar i U S and A som lager færdig ms til s38, ang autotrim så tror jeg min bror stikker innom der snart hvis han får tid, er egentlig ikke nå stress for min del, men jeg vil bare at di skal åpne motoren og gji meg et mer nøye prisoverslag en det di har jort. jeg vil ikke begynne på karossen før jeg vet at jeg ca kostnadene med motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå