Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra jeg ikke er eneste som synes at også chromelsiter ser bra ut på rette bilen.

Liker veldig godt fargekombinasjonen på din!

Takker :D

Har faktisk ikke sett en eneste bimmer som jeg syns så bra ut med shadowline jeg da, så er nok ganske sær jeg tenker jeg meg :o:wink:

• 1 month later...
  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Flott bil du har der :) likte den godt ! Fått montert m3 panseret? Behold svarte carbon looken, blir nice ;)

M3 panseret skal tilpasses og monteres til våren, men det blir lakkert i bilens farve. Ikke noe sansen for carbon, syns det bryter for mye med lakken....

Skrevet
Utrolig fin bil :) Liker planene dine :) Skal blinke på deg om jeg ser deg kjøre :)

Nå som det gode været er i ferd med og bre seg over sarpsborg så begynner det snart å rumle ute i garasjen her :) Mye småting som skal tilpasses og monteres iløpet av våren, men arbeidslysta går i hi når man ikke han holde på i garasjen uten å fryse fast i gulvet... hehe

Skrevet
Utrolig fin bil :) Liker planene dine :) Skal blinke på deg om jeg ser deg kjøre :)

Nå som det gode været er i ferd med og bre seg over sarpsborg så begynner det snart å rumle ute i garasjen her :) Mye småting som skal tilpasses og monteres iløpet av våren, men arbeidslysta går i hi når man ikke han holde på i garasjen uten å fryse fast i gulvet... hehe

Hehe :D Er helt enig i det du sier der :) Frister ikke akkurat å legge seg ut i garasjen og skru når man fryser fast i gulvet :P Men gleder meg utrolig til det blir noen plussgrader og bilen min også kommer hjem fra dvalen sin og jeg skal begynne å montere en del småting på den :) Ingenting er som å holde på med bilen og kose seg med det når det begynner å bli varmere ute :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Den er kjip. :(

Bilder?

Har ikke noe bilder av det. Felgen har fått en rettstrekke på ca5-6 cm...

Sideskjørtet er egentlig brukende, er bare den delen under sideskjørtet fra hjulet og halveis på døra som er skrellet bort :cry:

Skal se på det i morgen, så jeg skal prøve å få tatt noen bilder av det...

Skrevet

Driver å vurderer nye felger til e46'en, gs sine magnum felger. Hva tror folket?

Er egentlig ikke noe glad i mørkt senter på felger...

22w00cse18mylqdqzttd.jpg

Skrevet
Absolutt en tøff felg.

Tror det kunne blitt bra jeg.

Vet ikke om jeg har trua på det mørket senteret.. :-k

Har veldig sansen for de hartge felgene jeg har nå å :)

9cpzd6feheahwb2zdm1u.jpg

gd6ba15wftnjpdd74uvz.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...