Gå til innhold

S.Arnesen's e46 320ci... oppdatert 24 juni...

Anbefalte innlegg

Bra jeg ikke er eneste som synes at også chromelsiter ser bra ut på rette bilen.

Liker veldig godt fargekombinasjonen på din!

Takker :D

Har faktisk ikke sett en eneste bimmer som jeg syns så bra ut med shadowline jeg da, så er nok ganske sær jeg tenker jeg meg :o:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil du har der :) likte den godt ! Fått montert m3 panseret? Behold svarte carbon looken, blir nice ;)

M3 panseret skal tilpasses og monteres til våren, men det blir lakkert i bilens farve. Ikke noe sansen for carbon, syns det bryter for mye med lakken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil :) Liker planene dine :) Skal blinke på deg om jeg ser deg kjøre :)

Nå som det gode været er i ferd med og bre seg over sarpsborg så begynner det snart å rumle ute i garasjen her :) Mye småting som skal tilpasses og monteres iløpet av våren, men arbeidslysta går i hi når man ikke han holde på i garasjen uten å fryse fast i gulvet... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil :) Liker planene dine :) Skal blinke på deg om jeg ser deg kjøre :)

Nå som det gode været er i ferd med og bre seg over sarpsborg så begynner det snart å rumle ute i garasjen her :) Mye småting som skal tilpasses og monteres iløpet av våren, men arbeidslysta går i hi når man ikke han holde på i garasjen uten å fryse fast i gulvet... hehe

Hehe :D Er helt enig i det du sier der :) Frister ikke akkurat å legge seg ut i garasjen og skru når man fryser fast i gulvet :P Men gleder meg utrolig til det blir noen plussgrader og bilen min også kommer hjem fra dvalen sin og jeg skal begynne å montere en del småting på den :) Ingenting er som å holde på med bilen og kose seg med det når det begynner å bli varmere ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Den er kjip. :(

Bilder?

Har ikke noe bilder av det. Felgen har fått en rettstrekke på ca5-6 cm...

Sideskjørtet er egentlig brukende, er bare den delen under sideskjørtet fra hjulet og halveis på døra som er skrellet bort :cry:

Skal se på det i morgen, så jeg skal prøve å få tatt noen bilder av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...