S.Arnesen Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Bra jeg ikke er eneste som synes at også chromelsiter ser bra ut på rette bilen.Liker veldig godt fargekombinasjonen på din! Takker Har faktisk ikke sett en eneste bimmer som jeg syns så bra ut med shadowline jeg da, så er nok ganske sær jeg tenker jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Flott bil du har der likte den godt ! Fått montert m3 panseret? Behold svarte carbon looken, blir nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Flott bil du har der likte den godt ! Fått montert m3 panseret? Behold svarte carbon looken, blir nice Takker M3 panseret skal tilpasses og monteres til våren, men det blir lakkert i bilens farve. Ikke noe sansen for carbon, syns det bryter for mye med lakken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 rart hvordan så lite kan gjøre å mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Utrolig fin bil Liker planene dine Skal blinke på deg om jeg ser deg kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Utrolig fin bil Liker planene dine Skal blinke på deg om jeg ser deg kjøre Takker Nå som det gode været er i ferd med og bre seg over sarpsborg så begynner det snart å rumle ute i garasjen her Mye småting som skal tilpasses og monteres iløpet av våren, men arbeidslysta går i hi når man ikke han holde på i garasjen uten å fryse fast i gulvet... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Utrolig fin bil Liker planene dine Skal blinke på deg om jeg ser deg kjøre Takker Nå som det gode været er i ferd med og bre seg over sarpsborg så begynner det snart å rumle ute i garasjen her Mye småting som skal tilpasses og monteres iløpet av våren, men arbeidslysta går i hi når man ikke han holde på i garasjen uten å fryse fast i gulvet... hehe Hehe Er helt enig i det du sier der Frister ikke akkurat å legge seg ut i garasjen og skru når man fryser fast i gulvet Men gleder meg utrolig til det blir noen plussgrader og bilen min også kommer hjem fra dvalen sin og jeg skal begynne å montere en del småting på den Ingenting er som å holde på med bilen og kose seg med det når det begynner å bli varmere ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 i dag ble jeg en felg og ett sideskjørt fattigere.... isklumper på e6 er unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Den er kjip. Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Den er kjip. Bilder? Har ikke noe bilder av det. Felgen har fått en rettstrekke på ca5-6 cm... Sideskjørtet er egentlig brukende, er bare den delen under sideskjørtet fra hjulet og halveis på døra som er skrellet bort Skal se på det i morgen, så jeg skal prøve å få tatt noen bilder av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Driver å vurderer nye felger til e46'en, gs sine magnum felger. Hva tror folket? Er egentlig ikke noe glad i mørkt senter på felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Absolutt en tøff felg. Tror det kunne blitt bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Absolutt en tøff felg.Tror det kunne blitt bra jeg. Vet ikke om jeg har trua på det mørket senteret.. Har veldig sansen for de hartge felgene jeg har nå å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Eg og har Hartge felger, kjøpte dei i vinter, "fits like a glove" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Hei.. Mykje arbeid å sette på chrome ringer i instrumenthuset? demonterer du instrumenthuset og so limer du ringene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå