S.Arnesen Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 fant på pc`n brått. fra i sommer en gang Se der ja, du kjører rundt å fotograferer andres biler altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 hva er egentlig problemet s.arnesen?Hadde jeg hatt m3 panser i carbon(Film) liggende så skulle det vært montert på før noen hadde spurt hvor jeg skulle med handuken enda på meg, vått hår, verktøyskiste og bilnøkkel i hendene! Fin farge! og er mange ting som hever bilen mange hakk uten at det koster skjorta! Problemet er det at jeg ikke likte farvekombinasjonen med carbon panseret og rød farven på bimmern min. Syns det blle temmelig disharmonisk kombinasjon... Kan få kjøpe det av meg vettu, om du har lyst på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 fant på pc`n brått. fra i sommer en gang Se der ja, du kjører rundt å fotograferer andres biler altså hehe var da du spørte om jeg skulle være med på båt tur. da dere så parkeringshuset langt ute i havet viste bilen sto der jeg måtte jo ta et bilde da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hvis ikke du monterer det M3 panseret snart så tror jeg jeg må knabbe det av deg og lagre det til jeg får en E46 å montere det på Carbon sammen med lakken din så dritrått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hvis ikke du monterer det M3 panseret snart så tror jeg jeg må knabbe det av deg og lagre det til jeg får en E46 å montere det på Carbon sammen med lakken din så dritrått ut He he. bra noen syns det også. liker ikke looken jeg da, syns det blir for japse bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 en stund siden i tråden det ble diskutert, men vurdert og få "Xenon look" i grøftlysene også? http://www.hoen-usa.com leverer noen kjempebra pærer og har noen kompiser som har installert og med _veldig_ bra resultat (Om du ikke har dette allerede) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er xenoen i grøftlysa på bilen hans nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Det stemmer. Er montert 8000k i grøftelysene nå. Prøvde slike xenon look pærer, det ga absolutt null resultat. Fant ut at ae ringene mine som lissom skal være 6000k xenon, egentlig er 4200k da. men sånn er det Eneste bildet jeg har av bilen etter xenon montering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 En liten opdatering: Har ransaket nettet for bbs ch felger i noen måneder nå. Enten brukte orginale, eller nye replica. Har Vært flere felg alternativer i bildet de siste månedene egentlig, nevner f.eks bbs ch, bbs lemans og m3 csl replica felger. Valget falt til slutt på det å pusse opp hartge felgene jeg kjørte med i 08 sesongen. Mye steinsprut har gjort at felgene ikke var akkuratt pene lenger.... to felger er påbegynt, men skal pusses og poleres engang til. Resultatet hittils: Etter noen runder med 2000 papir og autosol så blir nok kanten blank etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 hehe, og jeg som fikk CH felgene for noen dager siden men hartge felgene ser da kjempe fine ut! puss puss så får du en suss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 hehe, og jeg som fikk CH felgene for noen dager siden men hartge felgene ser da kjempe fine ut! puss puss så får du en suss! Da krever jeg at du sender ett bildet til våren Har kjempe lyst på det selv også, men vil ikke bruke så mye penger på felger akkuratt nå. Ser ikke værst ut det der Blir pussing og sussing på Hartge felgene så fort termostaten flytter seg mot pluss siden. står på -12 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 hehe ligger jo bilder av felgene påmontert ene siden lenger ned på denne delen av forumet feel free to comment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Si meg, har du støtlister i chrom eller er det bare himmelen som spegler seg på en rar måte langs listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Si meg, har du støtlister i chrom eller er det bare himmelen som spegler seg på en rar måte langs listene? listene langs bilen er chrome ja Må innrømme at jeg er svak for blankpolerte biler med skinnende chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Bra jeg ikke er eneste som synes at også chromelsiter ser bra ut på rette bilen. Liker veldig godt fargekombinasjonen på din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå