|Andreas| Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Har veldig sansen for de hartge felgene jeg har nå å Det har jeg også!! Syns Hartge felgene passer veldig bra på bilen din. Vet ikke helt hvordan det mørke senteret på de magnum felgene ville tatt seg ut med fargen på bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Syntes den felgen du hadde bilde av ser litt tøff ut. Men du skal ikke gjøre noe med interiøret? Jeg skal vurdere om jeg skal selge M3-stolene (sort skinn). Vi får nå se, men hvis du er interessert så kan du jo ha det i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Hei.. Mykje arbeid å sette på chrome ringer i instrumenthuset? demonterer du instrumenthuset og so limer du ringene på? Er ikke noe vanskelig operasjon i det hele tatt. Tar vel 20 min tenker jeg... de bare klipses på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 ah, får vel ta å bestille da Friske opp Dashen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 min mening er og beholde Hartge felgene ! jeg er ihvertfall stor fan av dem ! hadde dem på e36 min med lik farge som bilen din og, syns ihvertfall de passet perfekt ! hehe,, og enig med deg lakk panseret ! carbon hører ikke hjemme sammen med den fargen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Lastet ned gs sin kampanje katalog nå. Er redd det blir mye kroner i bilen fremover gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Har du ikke fått den? Fikk den jammen meg i posten jeg? Hadde ikke bestilt den engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Har du ikke fått den?Fikk den jammen meg i posten jeg? Hadde ikke bestilt den engang? Kommer i posten her også, men posten her omkring er ekstremt trege om dagen TRenger ikke å bestille den om du har handlet på gs før, da står man på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Har kjøpt dekk i samme størrelse som deg nå, jeg har sedan. Vet ikke hvor mye jeg skal senke, kanskje 30/10 foran/bak eller noe, for tror det lett kommer til å subbe bak ser det ut til.. Men 50/30 er det utifra orginal coupé, for det tilsvarer jo 70/50 på sedan!! Og det har ingen mulighet hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Har kjøpt dekk i samme størrelse som deg nå, jeg har sedan. Vet ikke hvor mye jeg skal senke, kanskje 30/10 foran/bak eller noe, for tror det lett kommer til å subbe bak ser det ut til.. Men 50/30 er det utifra orginal coupé, for det tilsvarer jo 70/50 på sedan!! Og det har ingen mulighet hos meg sedan har litt trangere hjulhus en coupe'n ja, så kan muligens by på litt problemer. Om jeg setter på ett sett med 50/30, og du setter på ett sett med 50/30 så er bilene våre senket likt, da jeg har tatt av det orginale 20/20 settet og satt på 50/30... En liten update i dag: Monterte multifunkjsons ratt i går Veldig kurant jobb, alt var plug and play og gjort unna på ca 2 timer. Trengte heller ingen programering hos bmw for å få det til å fungere... Er også bestilt e46 m3 fanger som ligger på posten og venter på henting nå Den skal lakkeres i begynnelsen av neste uke, så da blir det bra tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Okei, takk For å montere multifunksjonsratt, må du da ha en del funksjoner og ekstrautstyr på bilen fra før da? Er liksom ikke noe poeng med multifunksjonsratt, hvis det ikke funker med standard bmw business cd-spiller, ikke har bluetooth-tilkobling i bilen osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Okei, takk For å montere multifunksjonsratt, må du da ha en del funksjoner og ekstrautstyr på bilen fra før da? Er liksom ikke noe poeng med multifunksjonsratt, hvis det ikke funker med standard bmw business cd-spiller, ikke har bluetooth-tilkobling i bilen osv.. Må ikke ha noe fra før, rattet skal fungere med orginale bmw spillere. Jeg monterte det for å få cruise control ypperlig vettu... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Skjedd noen småting nå. Fikk tilbake m3 fangeren fra lakkering etter kun en dag, noe som var ganske imponerende. Fått montert fanger og bakrutesenker denne uken, og resultatet ble kurant det Etter at sjøbuse og jeg har tatt av og på fangeren utallig mange ganger så har vi endelig fått montert den i riktig stilling Litt småjusteringer gjenstår, men er man lei så er man lei Ser på bildene at fangeren må justeres litt for å få gummilista helt under ved blinklysa... Har også gått til innkjøp av felger som skal pusses opp og brukes som bane/vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Gratulerer med m3-look fangeren. Jeg husker det var litt vanskelig å få listen til å sitte ved lykta mens man tok på fangeren. Men passformen på det stedet var ikke så verst på min. Men jeg er virkelig skuffet over skiltplasseringen, dette hadde jeg ikke trodd om deg. Regner med det kommer en forklaring her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Gratulerer med m3-look fangeren. Jeg husker det var litt vanskelig å få listen til å sitte ved lykta mens man tok på fangeren. Men passformen på det stedet var ikke så verst på min. Men jeg er virkelig skuffet over skiltplasseringen, dette hadde jeg ikke trodd om deg. Lista under lykta tok vi av for lettere tilgang, så den ga ingen problemer Angående skiltet så er det en midlertidlig løsning, da skilt holderen må modifiseres litt for å fåes på plass... Er ikke helt sikker på om jeg liker skiltet i grillen eller ikke, men jeg har ikke lyst til å borre i fangeren heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå