Gå til innhold

S.Arnesen's e46 320ci... oppdatert 24 juni...

Anbefalte innlegg

Skjønner.. Uansett kan 3M Borrelås anbefales til det meste. Bruker den bl.a. til å feste forsterkeren min i bilen med :)

Er ikke helt ukjent med bdet jeg heller... hehe veldig kjekt "verktøy" innenfor mange områder :)

Blir nok til at jeg skrur fast skiltholderen. Vil ikke ta sjangsen på å skape en farlig situasjon på e6 eller lignende bare fordi jeg er så forfengelig :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sett det bak. eller legg det hjemme i reserve. tilfelle dat andre skulle blåse av. ;)

legg på litt sika og lim det fast. da får onkel noe og stri med om han skal ta skilta en gang :)

Onkel trenger ikke skiltene mine, kjører alltid pent jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. alltid. sånn som i helga da trafikkstasjonen fikk beholde litt av bakdekka ute på parkeringa. ;)

Asfalten var så falma og stygg vettu, måtte få frem farven igjen :D

hmmm!!!! Visste ikke du drev med den salgs, FYYY... :D Lei dekka dine allerede du? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. alltid. sånn som i helga da trafikkstasjonen fikk beholde litt av bakdekka ute på parkeringa. ;)

Asfalten var så falma og stygg vettu, måtte få frem farven igjen :D

hmmm!!!! Visste ikke du drev med den salgs, FYYY... :D Lei dekka dine allerede du? :lol:

Må vise dem hvem som er sjefen vettu;)

Vil tro luftmotstanden vil presse skiltet mer mot fangeren uansett.

joa, sant nok det... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Skjedd noen småting nå. Fikk tilbake m3 fangeren fra lakkering etter kun en dag, noe som var ganske imponerende. Fått montert fanger og bakrutesenker denne uken, og resultatet ble kurant det :) Etter at sjøbuse og jeg har tatt av og på fangeren utallig mange ganger så har vi endelig fått montert den i riktig stilling :D Litt småjusteringer gjenstår, men er man lei så er man lei :wink:

29jsv4dzgh8erd3f85q3.jpg

1i0o6d97u50kx9ux5pti.jpg

Ser på bildene at fangeren må justeres litt for å få gummilista helt under ved blinklysa...

Har også gått til innkjøp av felger som skal pusses opp og brukes som bane/vinterfelger :D

t73nqcyd2zhu5rptb1oq.jpg

Senkesettet er ikke på max senk her nå håper jeg ?? :S... For jeg skal senke endel MER! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesettet er ikke på max senk her nå håper jeg ?? :S... For jeg skal senke endel MER! hehe

Senkesettet står på halveis der. Ca 40-45mm foran tenker jeg... Jeg senket ca 60mm foran på disse bildene her:

ogs8yy0l4hn388qifiis.jpg

aqllosqmvfbzytxgvk9d.jpg

Og det gikk akkuratt med tanke på hjulbuer og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesettet står på halveis der. Ca 40-45mm foran tenker jeg... Jeg senket ca 60mm foran på disse bildene her:

ogs8yy0l4hn388qifiis.jpg

aqllosqmvfbzytxgvk9d.jpg

Og det gikk akkuratt med tanke på hjulbuer og slikt...

Ok men mulig å senke ennå mer vell? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men mulig å senke ennå mer vell? =D

Nja, var vel muligens noen omdreininger til, men det var ikke mulig om jeg ville ha fult rattustlag med 18"...

Pleier iallefall å kunne gå ann å senke mye mer enn det som er brukelig

hehe... Når du hentet panseret hos meg så sto M3n iallefall sikkert 5cm over bånn av senken.... men det var FK... Men Supersport får mann vell senket like mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier iallefall å kunne gå ann å senke mye mer enn det som er brukelig

hehe... Når du hentet panseret hos meg så sto M3n iallefall sikkert 5cm over bånn av senken.... men det var FK... Men Supersport får mann vell senket like mye?

hehe, supersport settet er ikke det som går lavest. Er du ute etter å komme enda lavere så tror jeg kanskje du skal sjekke ut fk eller noe slikt.

Eller så kjører "bimmere46" her på forumet med ett sett av ta technix, og jeg la merke til at han kunne skru noe jævlig lang ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...