D.C.V Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg kan skrive under på at jeg ikke ble den samme etter den turen, har kjent meg litt småyr idagesvis nå Når bilen går så godt at det begynner å kitte i knærn, da er det værst Takk for det ChrZZ gleder meg som en liten unge gjør til juleaften Skal lage en egen tråd når jeg får hentet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Blir en oppgradering fra "Ford" Vi forlanger mange bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Gratulerer med en kjempefin bil, D.C.V Artig at den fortsatt blir å holde til i "nærområdet".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Ja er akkurat det er synest er litt trist, jeg må faktisk se bilen fra tid til annen! Det blir nytt for meg Men på en annen side så kan jeg jo da prøvekjøre visst savnet blir for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 det kan du sikkert jeg gleder meg noe sinnsykt til å hente den. skulle gjerne hentet den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Ja har du kronasjer idag så skal du få den idag Bare å plinge på nårtid du vil møtes å få skrevet under de dokumentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Hentes i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Takker CrZyWiz for en fin handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hei! Ja selv takk! Var utrulig trist å stå å se på godbilen først kjøre ut fra plassen, så kjøre forbi jobb mens jeg hadde pause. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg