Tekko Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Fin coupe, bortsett fra lakkerte detaljer! lakkerte detaljer er et must på e36. Bilen får et mye freshere look med lister, dørhåntak osv lakkert! Et vader interiør hadde virkelig løftet denne helt til topps! bilde fra gammel bilen Hadde kjøpt et sånt interiør nå hadde det vert mulig og finne et til salgs så =/ Fant et i stoff men idioten skulle ha 15tusen. og det så ganske slitt ut i førestol så han kunne gå og henge seg.
Superbeetle Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Fin coupe, bortsett fra lakkerte detaljer! lakkerte detaljer er et must på e36. Bilen får et mye freshere look med lister, dørhåntak osv lakkert! Hver sin smak... Det ser bare ut som man har lakkert det i etterkant. Noe man også har gjort da.. Skulle listene etc vært lakkerte så skulle de gått mer i ett med karosseriet.. Og ikke hatt så markerte kanter
carlhaakon Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 gi han med stoff interiøret bud og så skal du få se han går ned i pris
Spiritus Sancti Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Hilste på deg på nanset ista:) jeg som kjørta galanten til mamma:D Haha
-Roger- Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 wæææ fælt intriør men eller pen bil Jeg må si jeg liker denne fargen på interiøret... Akkurat på denne bilen så det jo fælt ut pga slitasje, men når det ikke er så slitt, synes jeg det er flott interiør Flott bil ellers
Tekko Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Skulle bare hatt non front sportstoler i krem hvitt, og nytt interiør dør panel til førerdøra =)
marararius Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Er jo M3 Vaderinteriør til salgs også her nå da.. Med gulvteppe også. Ser vel ut som om du trenger det også, eller ta en skikkelig rens Bra potensiale i den bilen her.. Tøff farge også Synd interiøret var så slitt, for er drit fint når det er strøkent
marararius Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Samme farge på interiøret som i min tror jeg Var din jeg tenkte på, med interiøret! Hehe.
Geir Anders Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Kaross har rullet 225tusen og motor har rullet 168tusen. Har blitt satt inn en 94 modells 325i maskin med dobbel vanos og ventilstyring isteden for originale 325 92mod. Kul farge. Men hvordan har du dobbel vanos når det først ble introdusert i 99 av BMW? Siden bilen din er 92mod hadde den ikke vanos orginalt, da det ble lansert i 93 (9\92). Så den motoren som står i nå har bare singel vanos.
Tekko Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Som jeg har forstått det så blei det lansert i 94, og sitter 94maskin i den her. Men kan hende jeg har mistforstått... Hvor er det dette M3 Vader Interiøret ligger til salgs henne? og hvis det er vader stoff interiøret er det bare og glemme, for han skal ha 15lapper for et stoff interiør, han må ha røyka sopp elns.
Tekko Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Da er det nye dekk og komplett nytt interiør på vei hjem fra tyskland M3 Vader Interiør SvartSkinn ferdig pruta 700euro. (Strøkent) Skal bli deilig og få satt dette på plass, noen som har en M3 bakaksel til salgs? komplett med alt jeg trenger for og få satt den på kæssa mi. Skulle også hatt tak i et ///M Motorsport motordeksel til M50 hvis noen har et tilsalgs, dette gjelder også ///M Gulvmatter eller BMW gulvmatter.
TB328i Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 interiøret er dritfint det! har samme selv. litt upraktisk når man har en møkkete jobb, men ellers greit. listene må være lakkert, men ikke leppa og defuseren. taksenkeren din, er det litt rar passform på den i hjørnene? kjøpte en for en god stund siden. men vil ikke sette den på før jeg er sikker på hvordan det skal se ut.
Dirty Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 har du 1 kul på topplokket eller 2 ? har du oljepåfylingslokket med torpedoveggen eller ute med vanosen ? vis du har dobbelvanos så er det en 328 maskin du har. sluttet de ikke å lage 325 i 95/96? og 325 kom da aldri med dobbel vanos ?
Geir Anders Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 har du 1 kul på topplokket eller 2 ? har du oljepåfylingslokket med torpedoveggen eller ute med vanosen ?vis du har dobbelvanos så er det en 328 maskin du har. sluttet de ikke å lage 325 i 95/96? og 325 kom da aldri med dobbel vanos ? 328 har singel vanos i alle E36 modellene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå