Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

strøken bil! så den jo for en stund sia når jeg møtte deg på statoil i porsgrunn:p Mye hester er det sånn ca i bilen nu? igjen, en kjempestrøken bil!

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
strøken bil! så den jo for en stund sia når jeg møtte deg på statoil i porsgrunn:p Mye hester er det sånn ca i bilen nu? igjen, en kjempestrøken bil!

strøken på bilder og første øyekast dessværre :oops:

akkurat nå er det ikke mange hester, men skaffet af måler, 300dyser og 0,65 trykk så teoretisk sett 140x0,65 =91+140=231hp

men realistisk sett så er jeg fornøyd med 200hk;)

men i sommer kjørte jeg med org dyser(btr) og 0,45trykk og dro så vidt ifra 328da

men solgt zito flgene nå og kjøpt meg Rondell 58 nå

iqes6f01tv7abfs2pow2.jpg

Skrevet
Blir kos til sommeren dette :D

tror det men sikkert litt banning og steiking også hehe...

liten smørbrødlista av ting som må ordnes til sommeren hehe 8)

Skrevet
Blei jo helt sykt da :D kanskje i breieste laget på gummien men ordner seg med litt strekk?

håpet på 235.35.18 settflere bilder av det på 10 felg og det ser bra ut men er en god del billigere med 225.35 så får se litt hehe:D

men har trua på dette men glad jeg har justerbart hehe:D

Skrevet
bør vel gå ned til 245 i bredde og max valsing om du har tenkt å kjøre med den

225 skal jeg ha og PLIZZZ vil helst ikke høre at det kommer til og se jævli ut, blir for mye strekk osv :wink:

det skal gå og det skal se bra ut hehe..:D

Skrevet

Blir kult dette :D

225/35-18 er vel ikke så enkelt å få tak i vel? Det mest vanlige er vel 40-profil. Blir ikke dette mer riktig med tanke på rulleomkrets og? Blir nok bra med strekk alikevel :twisted: Har sett 8.5" felg med 225/35 og det var MYE mer strekk på det enn det var med 40profil..

men hvilken jekk har du som du klarer å få under bilen på siden slik? :roll:

Skrevet

225/35-18 er vel ikke så enkelt å få tak i vel? Det mest vanlige er vel 40-profil. Blir ikke dette mer riktig med tanke på rulleomkrets og? Blir nok bra med strekk alikevel :twisted: Har sett 8.5" felg med 225/35 og det var MYE mer strekk på det enn det var med 40profil..

Han har nok kjørt bilen opp på den planken som ligger der, for så å kjøre jekken under bilen :wink:

Skrevet

225.35 er lett og få ta i det:D

rulle omkretsen blir riktig den:D

holder seg innafor +- 5 regelen:D

9js53bqold41wb0gzqf7.jpg

her er rondell 10 med 265

og zito(som ullsokk har kjøpt) 9,5 med 225.40.18

og 10 tommer blir ikke så mye breiere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...