Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd sånne biler som regel kommer i mindre nøye hender. Det har skjedd mer enn en gang.. :(

Men det skal litt til å hoppe etter Virkola ;)

Helge har hatt mange M3 ser som sagt, både en med HJ og ST skilter, alle er ganske like, så det kan nok fort bli mange å stokke riktig.

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke denne forresten som har stått på Damman sitt båtlager på Saltverket i Mandal i en garasje ei stund? Så en nokså lik en der for ikke så veldig leeenge siden?

Skrevet

Jeg så denne bilen på rudskogen ifjor sommer! Har et bilde et sted, som da kan bekrefte skiltnr..

Den var vel også på vårmønstringen på lagunen(bergen) for 2år siden..(eller 3)

Skrevet

Hmm..ser ut til at det kan være min bror sin bil dere har diskutert litt tidligere 318isa..

Ps. prisen er diskuterbar.

For å prøve å forsvare prisen litt da..Dette er ingen 92-93 mod. 318is som det selges tusenvis av til rundt 70-75000kr. denne er jo faktisk 4 år nyere og har m44 motoren med 143hk og 1,9 liter. Eg mener vertfall at man kan betale ekstra for det? Nå er den akkurat EU ok, og har fått nye bakdekk. Man kan jo kjøpe en orgianl en så kan man se hvor mye det hadde kostet å få den lik. Bare felgene her koster 25000kr uten dekk..

Eg mener den går ganske greit for å være automat, og med det mener eg at den går like bra som en 320 med automat feks.

Mye meninger her, og dette var min :)

Skrevet

E36 er jo veldig høyt oppe i pris for alderen, og denne bilen ser jo ut til og vere helt strøken ut så jeg vil si den er verdt noe i den pris klassen. bare synd det er automat egentlig, hadde det ikke vert det hadde denne bilen vert solgt for lengst :wink:

ISen går foresten like bra som 320. tror det er en KM forskjell på toppfarta på IS og 320 :wink:

Skrevet

Så denne bilene på veien for tja 1 uke siden ca mulig litt mer. at den er smelt kan jeg ikke tro.

Han er forresten jæævli nøye med bilene sine, og har nok hatt flere bmw m3er en noe av dere her inne på forumet.

eneste som er synd er at alkohol + bilkjøring aldri går bra.

Ågedal: jo så au en der når jeg var å sladdet bak der :P sikkert gjømt den for politiet :P

Skrevet

Hmm..skulle likt å sett noen nye bilder av den. Håper bilen skal på Rudskogen i juli. Da skal jeg spise opp bilen <3

Skrevet

bjaptbd6mtwddxsywe1u.jpg

Her er bildet fra rudksogen juli 2007.. SInnsykt rå bil.. Helge vik har hatt rimelig mange e30 m3;) I gatebil stod det at han hadde hatt rundt 60 e30 M3'er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...