Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne M3'n her er i live?? Den var grå for noen år tilbake, da Helge Vik fortsatt hadde den. Nå er den visst avregistrert. Hvorfor?

uhi3ultf9mqclnr8uyx9.jpg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

125k for en '97 318isa trillet over 200k er ikke akkurat noe kupp. Med normalt utseende ville den kanskje ligget på rundt 70..

På en annen side... kjøper du en helt orginal en så skal du bruke endel penger før den ser ut som den der.

Dessuten må den krenge enormt lite; svære felger og dobbelt opp med stabstag foran!

Skrevet

han sliter med og selge den IS bilen på grunn av det er automat og liten motor. men bilen er jo strøken da, ser vertfall pen ut og alt slikt. hadde det vert en 325 eller noe støre i samme stand hadde den nok verdt det

men pen bil er det i vertfall :wink:

Skrevet
for den prisen der får du vel en e46 318 for nå?

Får både E46 320i og d for den prisen.. Selvfølgelig ikke de beste eksemplarene. 318 får du for under 80 000.

Skrevet

men husk at en 318 e46 har 4 dører og denne har 2 dører med styling..

Ville ikke gitt mere en max 75000kr.

Kjøpte en 320i coupe manuelt gir gått 135000km i forrige uke uten en eneste parkeringsbulk eller rustflekk med 2 soner digitalt klima anlegg og størte kjørecomputeren.. Den betalte jeg 80 for! Da kan ikke du betale mere for denne som har gått en del lengre og har symaskin under panseret :)

Skrevet

Nesten :P

Bør vel kunne prute litt på den prisen, men som sagt skal du legge i mange penger om du skal få en tilsvarende original bil lik denne..Proffvalsing, shwære, dyre felger, fullt m3-kit og effektanlegg for å nevne noe...+ garantert mange timers arbeid.

Skrevet

Ja, hvis man skal regne påkost på bilen så er det jo selvfølgelig ikke så dyrt. På den andre siden, når du bygger bil er det alltid et tapsprosjekt. Du får aldri igjen det du har kosta på den i deler.

Er det mye pes å få godkjent den bilen med 325i motor(e50?)?

Skrevet

Greit bilen min er sen med 150hk og automat, men en 3-serie i sport-versjon med 140hk må jo bare være trist..

Den var helt rå utvendig, men det er det felgene som står for. Ellers var det vel ikke noe spess..

Skrevet
Greit bilen min er sen med 150hk og automat, men en 3-serie i sport-versjon med 140hk må jo bare være trist..

Den var helt rå utvendig, men det er det felgene som står for. Ellers var det vel ikke noe spess..

Forsåvidt sant det du sier.. Kan nesten bli litt lurt pga felgene som sitter på. Nei, får vel heller se etter 325i tror jeg.

Skrevet

Men er det noen som vet noe om den røde M3'n jeg har lagt ut bilde av? Er den i live og like fin som den var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...