faltro Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Har kjøpt meg noen "nye" baklykter med hvite blinkklys til min 1997mod. men har forstått det sånd at de må "omprogrameres". Hva menes med dette ? Er det bare BMW verksteder som kan gjøre dette ?? Er det noen problem og bytte disse selv ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faltro Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ingen som har noen gode råd ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwil Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Nå er jeg ingen ekspert, men synes det ville høres merkelig ut. Jeg har en e39, 99 modell - og jeg bytta ut baklykta uten noen problem. Det er kun plastikken du bytter ut eller er det ny montering for selve lysene/pærene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Hvis du bytter til LED\diode lys må lysmodulen kodes om såvidt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Jeg har led-lykter, og har ikke koblet om en shait....Ingen somhar sagt noe og har og blitt stoppet i teknisk kontroll av BT... Så er ikke noe prob å bytte ut lyktene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Hvis du bytter til LED\diode lys må lysmodulen kodes om såvidt jeg vet.. jepp det er korrekt, koster en 500 spenn på verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Disse http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=93 kjøpte jeg. OK pris. Ser veldig bra ut med veldig god passform. Plug and play med ferdig montert overgang. Prisen er også ok. Nei ,det er ikke reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Oppgraderer du til nye hella facelift baklykter så følger det med en modul som gjør at du slipper å kode.Kjøper du brukte ledlykter fra en nyere e39 må du kode om hos bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå