Ludvigzen Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Det skal jeg gjøre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 SATAN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Kan eg få autografen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Flott bil! E30 M3 er en av de feteste bilene fra BMW. Rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Gratulerer med en særdeles strøken bil og velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 gratulere med en særedeles fin e30 m3, og velkommen i klubben ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Satan og strøken bil Tviler på man finner en bedre velholdt bil fra 88? gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Det var en flott 20-åring ja! Velkommen i den meget eksklusive klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Takk for det Blir vasking og polering i dag, gleder meg Var ute å kjørte i hele går, steike for en herlig bil.. Denne bilen vekker en go del følelser.. en bil med sjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 kjempefin bil E30 m3 e heilt klart den fineste bilen. vekker oppsikt fra vanlige e30 er. Eg syns e30 m3 e mye finere en e36 m3. for de vekker ikkje sånn oppsikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 For en nydelig M3! En gang skal jeg ha E30 M3 igjen, og da skal den være sånn som denne, orginal og strøken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Ja det er det som er så bra med bilen, den er orginal og strøken Takk for alle tilbakemeldinger om bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Sykt strøken! Det motorrommet der imponerte meg virkelig...er det byttet mye oppi der eller er det bare ekstremt godt holdt? Vakkert eksemplar, likte bildet med låven bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Så vel denne i Trheim på treffet i mai hvis jeg ikke husker feil. Meget strøken E30, bare en ting å si at vi ble målløse. Bilen ser jo nesten ikke ut som den blir kjørt i det hele tatt. En fryd å stå nesten side om side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Sykt strøken! Det motorrommet der imponerte meg virkelig...er det byttet mye oppi der eller er det bare ekstremt godt holdt?Vakkert eksemplar, likte bildet med låven bak Ja det er byttet ut etterhvert som ting er blitt litt slitt. Men forrige eieren har brukt tannkosten flittig Ser jo ut som ny nede i maskinrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå