318iAT Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Er det noe nytt. Skulle åpnet for nesten 14 dager siden vel, slo på tråden til de for en uke siden og da sa de til uken, den er gått.
Hardcore Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Dessverre gutter og jenter, dette drøyer nok et par uker til med nettbutikken.. Men vi får sendt med det nye systemet nå, så det går an å sende oss en mail på geir@koed.no eller fredrik@koed.no med bestillingen (med delenr) så kan vi ordne betaling og sånt pr telefon
bmwomar Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Sikkert gammelt nytt, men nå er koed.no i drift med norske priser
PowerPro Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Flere som får opp feilmelding ved bestilling? Avist av banken etc.
Saltkjelen Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Hmm.. Er det bare jeg som er litt småskuffet over den "nye" siden..? Først kommer jeg inn på siden hvor det står "i 2008 gir vi bånn gass på koed.no...." og blir deretter oversendt til Koed.dk, men da med norske priser og dansk tekst.. Nå skal det sies at jeg har trodd fra første stund at det skulle utvikles en helt, splitter ny nettside for den norske siden, men der tok jeg vel feil..
fre Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Hmm.. Er det bare jeg som er litt småskuffet over den "nye" siden..? Først kommer jeg inn på siden hvor det står "i 2008 gir vi bånn gass på koed.no...." og blir deretter oversendt til Koed.dk, men da med norske priser og dansk tekst.. Nå skal det sies at jeg har trodd fra første stund at det skulle utvikles en helt, splitter ny nettside for den norske siden, men der tok jeg vel feil.. Ny nettside kommer, men det er utrolig mye jobb. Det kommer en ny side for NO/DK/Verden. Mye er oversatt og, alt utenom beskrivelser egentlig. Men vet ikke hvorfor det ikke er ute. Fullstendendig oversetting til norsk og engelsk er nok noen måneder frem i tid, sammen med det nye designet. Men det viktigste må da være prisene og enkelheten på alt nå
Saltkjelen Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Ah, kjempeflott med en oppklaring Fredrik. Da blir jo alt så mye bedre. Jeg har jo i utgangspunktet ikke vært så glad i den gamle, men når den nye kommer blir det kjempebra.. Sitter allerede å vurderer å handle en M-pakke av deg, men hadde håpt på noen finjusteringer - som jeg kan komme tilbake til deg med senere ved kjøp..
Ingebrigtsen Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Dette er jo dritbra da, passer jo bra nå som jeg er in the mood for å bestille litt deler Men en ting jeg har lurt på, hvordan i helvete uttales KOED?
fre Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Dette er jo dritbra da, passer jo bra nå som jeg er in the mood for å bestille litt deler Men en ting jeg har lurt på, hvordan i helvete uttales KOED? KO-ED hehe
Ingebrigtsen Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Haha ja det var rett sånn jeg har uttalt det hele tiden da Begynte å tenke litt over det når det var en som sa "Kød eller hva faen det heter"
SteffenM2 Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Kaller det kø-ed jeg, har alltid pirka på folk som sier ko-ed.. Jaja, da får jeg bare bite i det sure eple. Kommer nok noen bestillinger fra meg på den norske siden etterhvert, dette høres bra ut!
Stephan.s Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Geez, likte de prisene Konkurerer til og med mot biltema :whoa: Synd jeg akkurat er ferdig med forstillinga
S.Arnesen Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 er det slik å forstå at bestillingene fra den norske nettsiden må gjøres på tlf eller e-mail? sliter med å få betalt, hører andra har det problemet også
fre Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Vi bruker også "Køød" i Tyskland feks Det skal gå an å få bestilt på nett med norske system nu..
e30sprova Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 så tråder her først nå, og jeg har skjønt at KOED har kommet til Norge, eller bestillings nettside for de norske.. Og at det har blitt åpnet og det gåran og bestille på de norske prisene nå? uten toll og det der? Hvis jeg bestiller en pakke i dag så får jeg den om noen få dager uten toll og alle de avgiftene og ikke noe dyr frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå