Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe nytt.

Skulle åpnet for nesten 14 dager siden vel, slo på tråden til de for en uke siden og da sa de til uken, den er gått.

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Hmm.. Er det bare jeg som er litt småskuffet over den "nye" siden..? Først kommer jeg inn på siden hvor det står "i 2008 gir vi bånn gass på koed.no...." og blir deretter oversendt til Koed.dk, men da med norske priser og dansk tekst.. Nå skal det sies at jeg har trodd fra første stund at det skulle utvikles en helt, splitter ny nettside for den norske siden, men der tok jeg vel feil.. :?

Skrevet
Hmm.. Er det bare jeg som er litt småskuffet over den "nye" siden..? Først kommer jeg inn på siden hvor det står "i 2008 gir vi bånn gass på koed.no...." og blir deretter oversendt til Koed.dk, men da med norske priser og dansk tekst.. Nå skal det sies at jeg har trodd fra første stund at det skulle utvikles en helt, splitter ny nettside for den norske siden, men der tok jeg vel feil.. :?

Ny nettside kommer, men det er utrolig mye jobb. Det kommer en ny side for NO/DK/Verden.

Mye er oversatt og, alt utenom beskrivelser egentlig. Men vet ikke hvorfor det ikke er ute.

Fullstendendig oversetting til norsk og engelsk er nok noen måneder frem i tid, sammen med det nye designet. :)

Men det viktigste må da være prisene og enkelheten på alt nå :D

Skrevet

Ah, kjempeflott med en oppklaring Fredrik. Da blir jo alt så mye bedre. Jeg har jo i utgangspunktet ikke vært så glad i den gamle, men når den nye kommer blir det kjempebra.. Sitter allerede å vurderer å handle en M-pakke av deg, men hadde håpt på noen finjusteringer - som jeg kan komme tilbake til deg med senere ved kjøp.. :wink::D

Skrevet
Dette er jo dritbra da, passer jo bra nå som jeg er in the mood for å bestille litt deler :D

Men en ting jeg har lurt på, hvordan i helvete uttales KOED?

KO-ED ;) hehe

Skrevet

Kaller det kø-ed jeg, har alltid pirka på folk som sier ko-ed.. Jaja, da får jeg bare bite i det sure eple.

Kommer nok noen bestillinger fra meg på den norske siden etterhvert, dette høres bra ut! :)

Skrevet

er det slik å forstå at bestillingene fra den norske nettsiden må gjøres på tlf eller e-mail? sliter med å få betalt, hører andra har det problemet også

Skrevet

så tråder her først nå, og jeg har skjønt at KOED har kommet til Norge, eller bestillings nettside for de norske.. Og at det har blitt åpnet og det gåran og bestille på de norske prisene nå? uten toll og det der?

Hvis jeg bestiller en pakke i dag så får jeg den om noen få dager uten toll og alle de avgiftene og ikke noe dyr frakt? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...