Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
så inntil neste uke blir det sendt fra Danmark, med følgende utgifter? tenkte jeg skulle legge inn en bestilling i kveld.

Det stemmer ja.. Vil nok komme tydelig frem både her og andre steder når det nye systemet er på plass.

Skrevet
Vi gleder oss :) Må vel være kjekt for dere norske koed gutta å slippe pendlingen og? :)

Har jo stort sett blitt bare ei helg eller to i snitt pr måned som vi har vært i Norge, noen ganger sjeldnere. Absolutt bra å bo i Danmark og!

Men det er jo Norge som er bra, nordmenn som er best! osv 8)

Skrevet

Tror dette er et sjakktrekk fra koed sin side. Dere kan regne med mange betillinger fra meg i fremtiden :)

Skrevet

Baj-baj Schmiedmann og GS :D Nå blir det kun KOED

Edit: Lurer på det samme som bmwomar over meg. Hvordan er det med brukte deler fra f.eks de bilene dere får inn til hugging fra en tid til annen?

Skrevet

Schmiedmann er vel greie og har gode priser?! Blir koed billigere ?

Godt spørsmål, men jeg vil faktisk tippe at KOED blir billigere. Samtidig synes jeg at siden til Schmiedmann er litt uoversiktlig. Har brukt de frem til nå, men har lenge hatt et ønske om å få et billigere koed her til lands 8)

Skrevet
hørest lovende ut:) kommer nok til å handle mer med dere fremmover nå vertfall:)

blir det mulig å bestille brukte deler fra .no adressen også ?

Du kan kjøpe akkurat de samme deler fra www.koed.no som fra den danske siden. Også brukte deler. :)

Skrevet

Så når kan jeg bestille fra det "nye" systemet? Tenkte å bestille noe nå på tirsdag, vil det gå under dette?

Hvilket tlf nr ringer vi? Det gamle (+45) 87 74 80 00, eller det som står på koed.no? Da treffer vi Geir Ove eller Fredrik?

Må si jeg blir veldig fornøyd når dette kommer i Norge, ikke bare blir det bedre priser/leveringstid, men det får også diverse aktører vi ikke skal nevne navnet på til å fjerne den verste grådighets-avansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...