Tommy Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 En morsom detalje jeg la merke til på GT'n Vurderte å lakkere dem likt som på bremsekalipperene, men det ente opp med sort. Fineste nyere orginale. Er vel lettere å holde rent et plastdeksel enn en "normal" motor hehe Plastdekselene ble tatt bort under vasken, å rengjort under
///Mysild Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Plastdekselene ble tatt bort under vasken, å rengjort under bombe!
Søreng Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Jaja, fikk ikke tatt mange bildene, men her kommer de få. "Dj Feed" og "Mysild" "Upperhouse" En rimelig pen E61 ASC. Bavaria's utstilling F.V. "Søreng", "DJ Feed" og "Mysild" Tommy sine to premieslukere, pluss en 8'er og X5 Hartge og Stig sin grønne E46! Og to bilder av M5'n.. Fytti grisen hva den flytta seg
awt Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Her er mine bilder fra treffet. Ikke verdens beste kvalitet, men man får ihvertfall et inntrykk. For vår del måtte vi over fjorden først. Mens vi ventet på å få komme oppi fergen kom det en hvit E92 M3 ut, så dagen begynte bra. Det første vi møtte var dette greiene her, syns han kunne vært et annet sted for anledningen. X6 325 1-serie coupè, genial bil Pen E61. M5 1-serie uten tak. Fin bil å ta kjøretimene i. Grei campingvogn-trekker ...med en noe stor diameter på felgene. Vrakoppsamling. Etter treffet tok vi en liten tur til Egersund, der traff vi denne raringen.
///Mysild Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 masse fine bilder her ja:-) ad|os, se å få sleng ut det fine bildet jeg tok av søreng haha^^ søreng: på bildet med upperhouse, har du bakhodet til ad|os
Søreng Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Ingen hast med det bildet Tror ikke det var mitt beste fotogene øyeblikk
///Mysild Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 fyr ut da eller send det til meg i hvertfall, så hiver jeg det ut ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå