Gå til innhold

Photoshoot av Sammy's E36 325i

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mitt beste tips er egentlig å hente litt inspirasjon fra bilder på nettet for så å gå ut med eget kamera å ta masse bilder. Beste måten å lære på er å ta bilder og eksperimentere med kamera. Du kan ikke bare lese deg til å bli en god fotograf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm flotte bilder;) min ser ut som de er tatt med engangs kamera og tatt i fylla:P Noen tips til en nybeynner?

Må bare hente inspirasjon og se litt på hva andre har gjort. Prøv deg også frem. Du kan ta 100 bilder men fortsatt bare 5 som fungerer ;-)

Speilreflekskamera er det beste, men går helt fint med et vanlig digitalkamera også.

Her inne er det noen bilder som jeg ihvertfall synes er veldig kule:

http://www.performancebmwmag.com/wallpapers.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm flotte bilder;) min ser ut som de er tatt med engangs kamera og tatt i fylla:P Noen tips til en nybeynner?

Er nybegynner jeg og:P så kan ikke så mye, Men gode tips fra de over meg her:) Ta mange bilder, og lek med vinkelene, se etter potensielle tøffe bakgrunner o.l og ta bilder, lek med lukkertiden, og de forskjellige funksjonene, så skal du se du får mye tøffe bilder:) men anbefaler et stativ når du skal ta bilder med lang eksponering.. åsså kan du se på f.eks fotopia.no hvor det står mye god informasjon om hvordan kameraet fungerer og forskjellige tips:) Håper vi får se maaaange fete bilbilder her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeget fine bilbilder dette Aama. :)

Men har et spørsmål, og det er om du lot Photobucket resize bildene da du lasta de opp?

Synes jeg ser en del digitale artifakter eller hva jeg nå skal kalle det i en del av bildene. Dette kan være Photobucket sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...