Superbeetle Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Jeg kunne iallefall tenkt meg en slik bil E46 coupe, alla Anders87 sin Men må nok vente til etter jul for å finansiere noe slikt...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Legger ved et bilde av de felgene som er bestilt.
Cerium Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Gidder du å legge ut litt mer info om bilen? Km.stand? El.ruter? Ac/klima? Aut eller manuell? Cruisekontroll? Soltak? Org. xenonlys? Har denne 150hk eller 170hk?
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Gidder du å legge ut litt mer info om bilen? Km.stand? ca 120 t km. El.ruter? 4 stk. Ac/klima? Klima. Aut eller manuell? Aut. Cruisekontroll? Nei. Soltak? Hmm, usikker. Org. xenonlys? Nei. Har denne 150hk eller 170hk? Kom den med begge alternativ i 2000 ? Skal få sjekka dette litt nermere
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 En liten oppdatering på utsyret i bilen. 118 tusen km. Multi funskjonsratt. Midtarmlene. Kjørecomputer. Orginal CD spiller. 4 X el ruter. Takluke (glass) Klima. Sete varme. Steptronic. Skinn (svart). Fjernstyrt sentrallås. Høyglans shadowline. 150 hk.
bad_ip Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 En ting du burde droppe var bad look. Ellers høres planene greie ut. Hvor kjøpte du felgene ?
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 En ting du burde droppe var bad look. Ellers høres planene greie ut.Hvor kjøpte du felgene ? Felgene er kjøpt hos Dekklageret i Trondheim, som tar de fra E18 Motorsenter i Vestfold. Personlig synes jeg bad lokk er et møst, men om en kjøper ikke vil ha d så dropper jeg d. Øye lokka er ivertfal uaktuelt, de ser ikke bra ut. Bad looken går heller ikke utover lysa !!! Ivertfall ikke den jeg ordna på den på bilde.
mrbatnes Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 badlook passer ikke til M3 fanger er min meining hvertfall. bilen blir litt "vampyr" lignendes noe med vinklene på fanger og badlook som ikke stemmer.. men med den fangeren du viser her såg ikke det så gale ut
anders87 Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg og synes sveisa bad look er det råeste på e46 (hvis du skal ha noen form for "lyktelister" da) Kanskje litt dumt og kjøpe felger før lakk er bestemt? Tror det blir bra jeg, blir moro og se denne ferdig
vetu03 Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg og synes sveisa bad look er det råeste på e46 Enig i den der, syntes badlook er sinnsykt kult på e46 jeg. Så det er et must nesten, ellers høres det ut som flotte planer! Kunne godt tenkt meg et sånt bygg;) Personlig syntes jeg at 2 delt lakk ser bra ut;) Greit at automote bruker dette på omtrent alle bilene sine, men det er jo litt av det som kjennetegner automote, litt annerledes lakk en helt normalt. Og ingen av de er jo like!! Syntes hvertfall ikke jeg, de fleste bilene blir jo bygd etter kundens ønske, utenom et fåtall. Samme med denne bilen og den forige han bygde, blir bygd etter kundens ønske. Så syntes definitivt det skal bli en en litt annerledes lakkering på denne også... Men hadde jo klrt vært tøft å sett en automote stil bil med kun 1 farge.. Digget det bilde her hvertfall: Tror den hadde blitt tøff i bare den fargen også. Eller lakkert den sånn som når den var maskert: Stå på, blir nok sinnsykt bra til slutt...
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg mååå ha en e46 coupe i den sølv lambofargen og med badlook panser og m3 fanger Håper det kanskje kan bli en mulighet til neste år
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Ja bad lokk blir det, også muligheter for 2 delt farge. Ingen ting avgjort enda Felgene kom i dag, kanskje jeg får på dekka i morgen. Men angler fram dekka enda. Her finnes det mange alternative farger osv. Får varer fra alsa via vår lakkelevarandør.
Ole@Automote Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Blir bøst som vanlig det her Har ikke sett e46 med kamelon flammer enda det er jeg sikkert hadde blitt tøft, svart bil og svarte flammer i kamelon
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Blir bøst som vanlig det her Har ikke sett e46 med kamelon flammer enda det er jeg sikkert hadde blitt tøft, svart bil og svarte flammer i kamelon Kamelon flammer blir nokk litt for spesielt om bilen ikke er solgt på forhånd. Men det hadde nokk blitt tøfft ja, ghost flames
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå