Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tok meg den friheten å legg opp et par bilder til jeg... :roll:

Håpe det e greit :D

Ikke sol

z2ogyav6y13c955k5ps3.jpg

Sol

ddskfsz882bln8zyu08f.jpg

aqiedrg30up7ch993cqc.jpg

Bildene viser godt effekten i lakken, men å se den live er enda bedre :D

Skrevet

Ja, da får jeg være den første til å si at den IKKE var pen da..

Jeg trodde at vi "alle" her på bimmers var enig om at tribal o.l. på bilen var forbeholdt bilene i Fast and Furious? Hjelper vel lite på når dem er i regnbuens farger? Minner meg da heller om en paradebil i Oslo Gay-parade.. :roll:

Skrevet

Jeg gidder jo ikke bygge en BMW som blir "lik" alle andre, det er det jo nokk av folk som gjør. Jeg foretrekker å bygge noe som vises, at alle ikke liker det skjønner jeg. Sånn er det jo med alt, men jeg gidder ikke sløse bort tid på å ordne en helt vanlig BMW. Det blir for kjedlig for meg :roll:

Skrevet
Ja, da får jeg være den første til å si at den IKKE var pen da..

Jeg trodde at vi "alle" her på bimmers var enig om at tribal o.l. på bilen var forbeholdt bilene i Fast and Furious? Hjelper vel lite på når dem er i regnbuens farger? Minner meg da heller om en paradebil i Oslo Gay-parade.. :roll:

"alle" dere, er det dere som synes det er kult med orginal bmw da sikkert. Jeg er definitivt ikke blant "alle". Hva du gjorde i Gay parade, siden du vet hva som var der får vi bare spekulere på :lol:

Skrevet
"alle" dere, er det dere som synes det er kult med orginal bmw da sikkert. Jeg er definitivt ikke blant "alle". Hva du gjorde i Gay parade, siden du vet hva som var der får vi bare spekulere på :lol:

Jeg ventet egentlig på den, men det er faktisk noe som heter Internett, og det hender at nettavisene har bilder på forsidene. Da av logoen til de homofile, som er en regnbue, ikke ulikt denne lakkersjobben :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...