wagon Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 RÅTT !! Kommer til å bli en meget pen vogn det her, dette kan du
Kjennern Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Gratulerer med en tøff bil, med drit kult farge/motiv valg. Ser ut som du kan dette ja, stå på.
ronnyE34 Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Tok meg den friheten å legg opp et par bilder til jeg... Håpe det e greit Ikke sol Sol Bildene viser godt effekten i lakken, men å se den live er enda bedre
anders87 Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Faen for en SYK bil det her kommer til og bli! Rå lakkering..!
ChrZZ Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Ja, da får jeg være den første til å si at den IKKE var pen da.. Jeg trodde at vi "alle" her på bimmers var enig om at tribal o.l. på bilen var forbeholdt bilene i Fast and Furious? Hjelper vel lite på når dem er i regnbuens farger? Minner meg da heller om en paradebil i Oslo Gay-parade..
tmice Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 enig i det der ja, denne hadde kledd svart....... å da hadde den blitt smukk.. dette ble litt for spes. Men flink det er du!
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Jeg gidder jo ikke bygge en BMW som blir "lik" alle andre, det er det jo nokk av folk som gjør. Jeg foretrekker å bygge noe som vises, at alle ikke liker det skjønner jeg. Sånn er det jo med alt, men jeg gidder ikke sløse bort tid på å ordne en helt vanlig BMW. Det blir for kjedlig for meg
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Ja, da får jeg være den første til å si at den IKKE var pen da..Jeg trodde at vi "alle" her på bimmers var enig om at tribal o.l. på bilen var forbeholdt bilene i Fast and Furious? Hjelper vel lite på når dem er i regnbuens farger? Minner meg da heller om en paradebil i Oslo Gay-parade.. "alle" dere, er det dere som synes det er kult med orginal bmw da sikkert. Jeg er definitivt ikke blant "alle". Hva du gjorde i Gay parade, siden du vet hva som var der får vi bare spekulere på
ChrZZ Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 "alle" dere, er det dere som synes det er kult med orginal bmw da sikkert. Jeg er definitivt ikke blant "alle". Hva du gjorde i Gay parade, siden du vet hva som var der får vi bare spekulere på Jeg ventet egentlig på den, men det er faktisk noe som heter Internett, og det hender at nettavisene har bilder på forsidene. Da av logoen til de homofile, som er en regnbue, ikke ulikt denne lakkersjobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå