L.M.e30 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 kunne fort gått mye værre det, det skjedde nesten akkurat det samme med meg når jeg holdt på med mitt forgje storprosjekt for ca 4 år siden og da vokna jeg opp av koma på brannavdelingen på haukeland sjukhus i bergen 14 dager etterpå. så ha for guds skyld respekt for bensin. (jeg hadde det riktig nok ikke i ei bøtte da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 kunne fort gått mye værre det, det skjedde nesten akkurat det samme med meg når jeg holdt på med mitt forgje storprosjekt for ca 4 år siden og da vokna jeg opp av koma på brannavdelingen på haukeland sjukhus i bergen 14 dager etterpå. så ha for guds skyld respekt for bensin. (jeg hadde det riktig nok ikke i ei bøtte da) Wow. menmen får trøste meg med alt det gikk bra. er bare en stor vaskejobb igjenn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Bilder av bilen da brannmann sam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Bilder av bilen da brannmann sam? hehe, har litt bilder før og etter. men får legge dem ut senere siden jeg ikke får dem fra dn forbanna iphonen til pcen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Bilder: 1 min etter Ferdig lakkert/sotet svart deler som sto 2 meter oppforbi bilen har også smelta: skjermen Spylt litt Nå er den jævelen nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 er vel ikke så rart at forikringselskapene krever kurs i varme arbeider om man skal røre en skjærbrenner eller vinkelsliper på jobb. er jo helt idiotisk å i det hele tatt ha bensin i samme rommet som man bedriver varme arbeider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Bra at det ikkje blei verre enn de blei Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solar Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Må nok si det samme som de andre her. Jeg var med han å hjalp han med bilen rett før dette skjedde.. Var ikke mye smart av deg å bruke vinkelsliper, spesielt med tanke på at rett før jeg gikk så sa jeg klart ifra til deg at du ikke måtte bruke vinkelsliper. xD Men bra at det ikje gjekk verre enn det gjore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Må nok si det samme som de andre her. Jeg var med han å hjalp han med bilen rett før dette skjedde.. Var ikke mye smart av deg å bruke vinkelsliper, spesielt med tanke på at rett før jeg gikk så sa jeg klart ifra til deg at du ikke måtte bruke vinkelsliper. xD Men bra at det ikje gjekk verre enn det gjore Var så sykt for jeg tenkte ikke på det en gang for jeg var så gått igang. Men jeg tenkte jo både på det før og etter det skjedde at, hva som kunne skje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Litt bilder fra idag: Har for det meste ryddet å fått bilen opp på 4 bukker. Bakstillingen er av. Ellers så har jeg prøvemontert felgene framme og det ble bra Venter på div deler til den nye bakstillingen får å montere den Omublert litt, sett verktøy benk og hylle på andre siden. sånn at det blir litt bedre plass til bilen nor den står på bokker. noen som trenger fjører? Noe spesielt som må til får å lade det sjele batteriet eller hva det heter som står i hyllene sammen med fjørene? det er flatt så tenkte jeg å lade det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Noe spesielt som må til får å lade det sjele batteriet eller hva det heter som står i hyllene sammen med fjørene? det er flatt så tenkte jeg å lade det opp. Strøm er vikti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Noe spesielt som må til får å lade det sjele batteriet eller hva det heter som står i hyllene sammen med fjørene? det er flatt så tenkte jeg å lade det opp. Strøm er vikti Hehe ja, men er det bare å lade det som et vanlig batteri? En kompiss som sa det måtte lade med 14,9 volt ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Bare å koble det i stikk-kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Bare å koble det i stikk-kontakten. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Bare å koble det i stikk-kontakten. ? Batteriet skal ha en ladespenning på 14.4V. Kjøp deg en vedlikeholdslader som regulerer ladespenningen automatisk. Da kan den stå tilkoblet helt til du skal bruke batteriet. http://www.ctek.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå