Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

kunne fort gått mye værre det, det skjedde nesten akkurat det samme med meg når jeg holdt på med mitt forgje storprosjekt for ca 4 år siden og da vokna jeg opp av koma på brannavdelingen på haukeland sjukhus i bergen 14 dager etterpå.

så ha for guds skyld respekt for bensin.

(jeg hadde det riktig nok ikke i ei bøtte da) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne fort gått mye værre det, det skjedde nesten akkurat det samme med meg når jeg holdt på med mitt forgje storprosjekt for ca 4 år siden og da vokna jeg opp av koma på brannavdelingen på haukeland sjukhus i bergen 14 dager etterpå.

så ha for guds skyld respekt for bensin.

(jeg hadde det riktig nok ikke i ei bøtte da) :roll:

Wow. menmen får trøste meg med alt det gikk bra. er bare en stor vaskejobb igjenn nå :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok si det samme som de andre her. Jeg var med han å hjalp han med bilen rett før dette skjedde.. :P

Var ikke mye smart av deg å bruke vinkelsliper, spesielt med tanke på at rett før jeg gikk så sa jeg klart ifra til deg at du ikke måtte bruke vinkelsliper. xD

Men bra at det ikje gjekk verre enn det gjore ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok si det samme som de andre her. Jeg var med han å hjalp han med bilen rett før dette skjedde.. :P

Var ikke mye smart av deg å bruke vinkelsliper, spesielt med tanke på at rett før jeg gikk så sa jeg klart ifra til deg at du ikke måtte bruke vinkelsliper. xD

Men bra at det ikje gjekk verre enn det gjore ;)

Var så sykt for jeg tenkte ikke på det en gang for jeg var så gått igang. Men jeg tenkte jo både på det før og etter det skjedde at, hva som kunne skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder fra idag:

Har for det meste ryddet å fått bilen opp på 4 bukker. Bakstillingen er av. Ellers så har jeg prøvemontert felgene framme og det ble bra :D Venter på div deler til den nye bakstillingen får å montere den :)

Omublert litt, sett verktøy benk og hylle på andre siden. sånn at det blir litt bedre plass til bilen nor den står på bokker.

IMG_0494.jpg

IMG_0493.jpg

noen som trenger fjører?

IMG_0490.jpg

IMG_0495.jpg

IMG_0496.jpg

IMG_0497.jpg

Noe spesielt som må til får å lade det sjele batteriet eller hva det heter som står i hyllene sammen med fjørene? det er flatt så tenkte jeg å lade det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe spesielt som må til får å lade det sjele batteriet eller hva det heter som står i hyllene sammen med fjørene? det er flatt så tenkte jeg å lade det opp.

Strøm er vikti :lol:

Hehe ja, men er det bare å lade det som et vanlig batteri? En kompiss som sa det måtte lade med 14,9 volt ellerno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...